Pagina's

woensdag 29 april 2015

New Home


Ik heb bij dit kaartje al lekker zitten wegdromen ;-)
Ik zie mij daar al zo zitten, in dat witte huisje met bruine dak.
Midden in een bos van dennenbomen.
Naast het huis twee grote bomen, en een mooi hekje voor het huis.
Wat zou dat toch fijn zijn...het zal waarschijnlijk wel een droom blijven ;-)

Als ondergrond van de kaart heb ik designpapier gebruikt uit het
pretty paper bloc " Old press "


Boven het huisje heb ik de tekst " New Home " geplakt.
De rode auto staat geparkeerd voor het hekje.
Heb je die zwarte kat gezien...gelukkig is het vandaag niet vrijdag
de dertiende anders hadden we ook nog op moeten passen ;-)
Je kunt zien dat het echt voorjaar is, in het gras ( 6002-0137 )
bloeien weer van die leuke madeliefjes.

Hieronder staan de artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel.

CR1287 Craftables snijmal Tiny's Pinetrees   CR1272 Craftables snijmal Daisy and Leaves   COL1327 Collectables snijmallen christmas village (laag)   COL1383 Collectables set village decoration 2 

CR1314 Craftables snijmal New Home   PK9120 Pretty Papers Bloc Old Press


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Laat gerust een reactie achter,
deze worden altijd met plezier gelezen.

Groetjes Linda. 

5 opmerkingen:

  1. Dat hen je weer prachtig gedaan Linda
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Linda!
    Wat heb je dat allemaal leuk bedacht, ja die zwarte kat.......haha.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Linda. Leuke details allemaal.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is helemaal leuk ! mooi en lief kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen