Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

De dag na de beurs...en het Crea Weekend!

De dag na een beurs moet ik altijd even "de schade" opmaken. We moesten vanmorgen de auto nog uitpakken, omdat we daar zondag geen puf meer voor hadden. Alles moet dan nog weer even nagekeken worden. 

Ik krijg het, ondanks alle goede voornemens, altijd weer voor elkaar om iets op een volkomen onlogische plek op te bergen, omdat daar nog net een hoekje in de doos vrij was. En ondanks dat er minder weer mee terug gaat, lijkt het wel alsof er minder pakruimte over is, vreemd toch?

Dit weekend staan we op het Crea Weekend in Hardenberg, een thuiswedstrijd! Nieuw op deze beurs is:   Het Taartdecoratieplein.
Dit plein bevindt zich op de beursvloer en wordt georganiseerd in samenwerking met exposant Zoet en  Zo. Hier kun je workshops en demonstraties volgen, advies vragen aan deskundigen en inkopen doen. Binnen dit plein vindt er ook een taartwedstrijd plaats. Deelnemers van de taartwedstrijd leveren hiervoor hun taarten aan en in dit weekend worden deze door een professionele jury beoordeeld.
Wat vinden jullie van zo'n plein?





5 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen hoor dat het een heel werk is om alles gecontroleerd en op z'n plek te krijgen. En het verhaal van het inpakken komt me heel bekend voor. Een doos eenmaal uitgepakt lijkt te gekrompen te zijn als je 'm weer in gaat pakken haha.

    Ik ben geen (taarten)bakster dus voor mij hoeft zo'n plein niet maar ik kan me voorstellen dat voor iemand die wel graag bakt dit een welkome aanvulling op een beurs is.

    xx Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat alles weer aan kant is, pff zal niet meevallen .... als weer op zijn plek te krijgen. Een taartenplein is aan mij niet besteed, maar er zijn vast freubelaars die hier ook heel veel plezier in hebben. Succes weer aankomend weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja wat een werk steeds opbouwen en afbreken. kan me voorstellen dat dat veel werk is.
    Ik vind het wel prachtig hoor die taarten allemaal, maar om echt zelfs zo bezig te zijn, nee dan word ik veel te dik hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk die taartenplein! Ik ben een groot fan van taarten decoreren. Dus mij zul je er zeker vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het vraagt denk ik een hele hoop energie zo'n beurs, maar aan de andere kant wel een super leuke manier om alle creativelingen te ontmoeten en te horen hoe zij over dingen denken.
    Het taartenplein, tja zelf ben ik absoluut geen taarten of cup cakes maker, maar ik kan me voorstellen dat het ontzettend leuk is voor de mensen die het wel als hobby hebben. Ook handig dat het gecentreerd is dat alles m.b.t. taarten maken bij elkaar staat. De mensen die daar niets aan vinden kunnen het dan ook mijden als ze willen. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen