Pagina's

vrijdag 22 februari 2013

Geboortekaartje


Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te laten zien.
Deze keer heb ik gekozen voor een geboortekaartje,
hiervoor heb ik een snoesjestempel gebruikt, die natuurlijk
te koop is bij Kreatrends.

De stempel heb ik gestempeld met Memento-inkt en
ingekleurd met copic markers en spectrum noir markers
deze kun je samen heel goed gebruiken).


Eerst heb ik een onderlaag gebruikt van Bazix Cardstock
en verder heb ik een oude lijn papier van Authentique gebruikt,
collection Uncommon., hier ben ik lekker met aan het scrappen
geweest. Verder een bloemenmal van Noor! Design gebruikt,
een mooi strik gemaakt met daaraan leuke kroontjesbedel
met daarop de tekst "Princess".
Daarna een tekststempel van een ouder sheet van Eline.

Het strookje is geponsd met een pons van Martha Steward.
Deze heb ik twee keer geponsd en daarna op elkaar geplakt,
zo krijg je een leuk effect.



De spullen die te koop zijn in de webwinkel van Kreatrends zijn de volgende:

Neem eens een kijkje in de webwinkel, ze hebben heel leuk
decoratiemateriaal zoals hoekjes, bedels, tags, brads, flesjes,
knopen, bloemen etc.

Dit is dan weer mijn bijdrage voor deze keer, hopelijk heeft het
jullie weer geïnspireerd. Veel succes met jullie creaties en
bedankt voor jullie bezoek weer.

Groetjes en een fijne dag
Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Een "Snoezig" lief kaartje, Jolanda. Lieve kleurtjes en mooie indeling!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is écht 100% schattig, Jolanda...prachtige kaart met mooi materiaal!
    XXX Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefie Jolanda. Leuk papier heb je ook gebruikt en die bloem is prachtig

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje heel erg mooi, lekkere zoete kleur, helemaal af.

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje heb je gemaakt Jo. Echt een schatje. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ween hele mooi kaartje
    schattige
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje echt super mooi geworden.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen