Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Bijna lente !!!!


Nog een dagje dan is het lente, heerlijk dit snoesje heeft ook
weer zin om lekker naar buiten te gaan, om lekker te gaan spelen
met zijn hond, de vogeltjes zijn alweer druk bezig met het maken
van een nestje, en de vlinders fladderen in de lucht ik word helemaal
vrolijk van dit kaartje dus laat de lente maar komen.
 
 
Deze keer heb ik een ronde kaart gebruikt,
best leuk een keer een ander model.
Ik heb er de ronde mal van Noor! design bijgebruikt,
het design papier komt uit het Pretty paper bloc "Flower power"
 

Ik heb de boom twee keer uitgestanst een keer uit kraftpapier
en een keer uit groen karton. Van de boom uit kraftpapier heb ik de blaadjes
afgehaald, en deze op de groene boom geplakt.
Ik heb aan de boom een vogelhuisje gehangen, en uit het gaatje
een stukje touw laten komen dit heb ik iets uit elkaar gehaald,
zo lijkt het net een "echt" nestje.
Ik heb het grasrandje van Noor! design gebruikt,
 en heb de grassprietjes iets bewerkt met distress ink.
 

Aan de binnenkant van de kaart heb ik deze mooie
label gebruikt en er een mooie tekst op gestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "Walnut stain"
 
Mijn gebruikte materialen zijn:
 
Distress inkt kussen Walnut Stain

Deze zijn allemaal te koop in de webwinkel 
 
 Vogelhuisje LR0205, Vogeltje LR0206
deze zijn allebei van Marianne design.
Het lint dat ik aan de binnenkant heb gebruikt is
uit eigen collectie.
 
Ik heb weer met plezier voor jullie dit kaartje gemaakt,
en hoop dat jullie er weer inspiratie uit kunnen halen.
En hopelijk laat de lente nu niet zo lang meer op zich wachten.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!!
 
Groetjes Linda

11 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Linda, heerlijke kleuren. Ik zou zeggen laat de lente maar komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terwijl hier de sneeuw naar beneden dwarrelt komt jouw kaart voorbij. Lekker vrolijk en superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lentefeestje op je kaart Linda. Vrolijke kleuren,leuk geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk lente kaartje...... maar brrrrrrr wat is het hier koud.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this is very cute. Love every element on this card. Have a good day!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige kaart en lekker fris de kleuren
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere vrolijke kaart. Ook hier is die Joy mal weer leuk gebruikt De creaTables die je hebt gebruikt zijn ook mijn favorieten. Je kunt er zoveel leuke kaarten mee maken. Deze is echt top. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echte super vrolijke lentekaart Toppie hoor! Leuk he snoesjes!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is hij mooi!!!!!
    ik had eerder nog even geen tijd om te reageren, had hem wel al op facebook langs zien komen.
    Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes. Erg mooi!!!

    xxx Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een heel vrolijk en prachtig kaartje geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen