Pagina's

maandag 1 juli 2013

Victorian lady

Het is weer maandag en tijd om weer een kaart te laten zien die ik heb gemaakt met de nieuwe mallen van Noor!Design.


De nieuwe mallen van Noor!Design 6002/0258 zijn zo mooi! Daarom heb ik de kaart vrij simpel gehouden wat de mallen extra goed uit doet komen.
Ik heb ribbelkarton van JoyCrafts gebruikt om op de basiskaart te plakken. Voordat ik het vastgeplakt heb zijn de randen geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.
Daarna heb ik van hetzelfde cardstock als ik voor de basiskaart heb gebruikt Labels Eight van Spellbinders door de Cuttlebug gedraaid en dit weer geïnkt met Walnut stain.


In de hoeken heb ik de prachtige swirltjes uit deze set gezet waar ik ook een plakpareltje op geplakt heb.


Ik heb kant onder het ribbelkarton bevestigd, over de spellbindersmal heen gelegd en er ook nog een strik mee gemaakt.


Het ovaal van deze set is werkelijk prachtig, heel fijntjes maar toch goed uit de mal te krijgen.
Terwijl het Kraftpapier nog in de mal zat ben ik er overheen gegaan met Walnut Stain.
De stempel die ik gebruikt heb is van Marianne Design Victorian Ladies 1. Ik heb gestempeld met bruine watervaste inkt en hiervoor zou je ook heel goed Stazon Timber Brown kunnen gebruiken.
De randen heb ik weer bewerkt met Walnut Stain.

Als je op de foto's klikt zie je ze groter.
Alle materialen voor deze kaart zijn verkrijgbaar bij Kreatrends.
Klik je op de gekleurde linken in mijn verhaaltje dan hop je gelijk naar de webwinkel bij het betreffende product. Heel handig om snel te kunnen bestellen.

Ik hoop dat ik je een beetje inspiratie heb gegeven en wij zijn weer benieuwd wat je van deze kaart vindt.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie mal en dame ook, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt...de kleuren passen ook perfect bij elkaar en die nieuwe mal van Noor! is toch wel echt super.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en stijlvolle kaart Henriëtte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt helemaal super!!! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend mooie kaart !
    Mooi geheel doordat je steeds dezelfde kleur gebruikt hebt.
    Super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen