Pagina's

vrijdag 16 augustus 2013

Alweer sneeuw


Alweer 2 weken geleden dat ik wat voor Kreatrends heb gemaakt, dus het is mijn beurt weer.
Ik kon het niet laten om maar weer een winters kaartje te maken. Ik heb hiervoor een overdaad aan Joy! producten gebruikt, zoals daar zijn het Winter Paper bloc, deWinter Wishes randstans en 2 sneeuwsterren. De laatste 2 heb ik 2x gestanst: 1x van kraft en 1x van wit cardstock. Op de middelste ster heb ik een ster van de Winter Gems van Marianne Design geplakt. Heel handig zijn deze, want je kunt ze voorzichtig, in hun geheel van de ondergrond losmaken en ergens anders opplakken. Het lint met de toepasselijke tekst had ik nog in mijn voorraad.


De digi die ik heb gebruikt is van Pollycraft van de Swings and Slides serie en hij heet, hoe kan het ook anders, Snowballs. Ik heb met copics gekleurd, de losse sneeuwballen met liquid appliqué bewerkt (insmeren en met de heatgun verwarmen), de ondergrond met Eiskristall bewerkt en rondom het lieve gastje wat sneeuwvlokken gemaakt met een Molotov marker.

Binnenkort starten er weer de nodige beurzen, waar je Kreatrends zult tegenkomen. Ga eens op het blog kijken om te zien waar je Hennie kunt vinden!
Ik wens jullie allen een fijn weekend!

xxx Margreet

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerst kaart en mooi met die
    ijssterren ☺

    Liefss Erica ☼
    Alvast een fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Margreet... en de kerstkaarten moeten nu gemaakt worden he... zeker als je geen stress wil hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer super Margreet. Tja , als je er genoeg moet afhebben voor de kerst kun er het beste nu mee beginnen. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit keer ook weer een super leuke kaart Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie kaart. Ga nog maar even door met je kerstkaarten, dan houden wij misschien het mooie weer nog even,

    Groetjesssss Ine

    BeantwoordenVerwijderen