Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

De eerste 2 tags....


Ik zat te verzinnen wat ik voor Kreatrends zou gaan maken en toen kwam ik een zakje met Craft tags en een setje van 6 clear stamps van Noor! tegen.
Ik heb daarmee 6 verschillende labels gemaakt. De eerste twee laat ik vandaag zien, de volgende 2 op 13-9 en de laatste 2 op 27-9 (mits Mr. Blogger meewerkt, want ik ben er even niet).
Het zijn allemaal labels van 12 cm hoog, dus heel geschikt om aan een cadeautje of bosje bloemen te hangen. En je kunt ze natuurlijk ook als mini kaartje opsturen!

Om de bovenste tag heb ik een taartkleedje gevouwen en daarop de tekst: "Achter de wolken schijnt altijd de zon" gestempeld. De wolkjes heb ik met de Clouds stans van Noor! van designpapier uitgestanst. Eerst de middelste opgeplakt, daarna de grootste met foamtape en de kleinste met foamblokjes (die zijn wat hoger dan de tape). Aan de bovenkant een pluizig soort lint geknoopt en onderaan een lintje uit de voorraaddoos geplakt (ooit tijdens een vakantie in Frankrijk gekocht).


Voor tag nummer 2 heb ik een zigzag- en een veertjesstans (van Die-namics) gebruikt. De ster is gemaakt met een Craftable van Marianne Design en hierop heb ik de stempel  "Je bent me er eentje" gestempeld. Bovenaan heb ik twine in de kleuren van het papier bevestigd (sorry dat het niet goed op de foto te zien is) en daaraan de ster met blauw scrapper's floss vastgestrikt.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. I

xxx Margreet

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tags zijn dit en voor veel doeleinden te gebruiken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, en voor zoveel verschillende dingen te gebruiken.
    Mooi gemaakt!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat heb je dit superleuk gemaakt!
    Fijn weekend, geniet er lekker van.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Margreet.
    En voor jou ook een heel fijn weekend,

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende tags
    en wat een leuk blog
    ik ga jullie volgen hoor

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen