Pagina's

woensdag 7 augustus 2013

Een mooie wintertijd


Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Deze keer heb ik een kerstkaart gemaakt met
 de nieuwe collectables van Marianne design
ik heb de christmas village gebruikt.
Ik heb het huisje uitgestanst uit kraftpapier, het dakje heb ik
nog een keer extra uitgestanst uit rood cardstock,
Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit het
Achter het huisje heb ik een boom LR0203 geplakt,


en voor het huisje een hekje LR0205,
op het hekje en de boom heb ik een beetje sneeuwpasta gebruikt,
zo lijkt het net of er een beetje sneeuw op ligt.
Het plaatje komt van het knipvel "Eline's snowfriends 1"


Ik heb de mooie nieuwe stempels vintage christmas gebruikt,
ik heb deze op wit cardstock gestempeld, en netjes uitgeknipt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain".

Ik hoop dat ik jullie weer op leuke ideen heb gebracht,
en ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden,
reactie's zijn altijd leuk natuurlijk.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda

7 opmerkingen:

  1. Supergaaf gemaakt en wat een schitterende mallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor! Wat zitten er veel mooie dingen op, die zo goed met elkaar matchen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend mooi Linda.. heerlijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig, winters tafereeltje heb je gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is dit, wat heb je een mooie mallen gebruikt en de sneeuw op de takken is leuk!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen