Pagina's

maandag 19 augustus 2013

Een nieuw kaartje

Hoi allemaal,

jammer dat er niet zo veel animo was voor de doosjes wedstrijd. er waren 2 inzendingen en dat is niet genoeg om de prijs te verloten. Wel zal ik de foto's en deelnemers onder aan deze post vermelden zodat jullie allemaal ook een op die blogs kunnen gaan kijken.

Ik heb deze keer weer een kaartje gemaakt.
Een die helemaal in mijn comfortzone ligt. Dus een Ine kaartje hihihi met stempel afdrukje. Deze keer van besties....    deze is speciaal voor kaarten maken met Tiets gemaakt door Sherri Baldi





Ik heb deze ingekleurd met distress en H2O in de volgende kleurtjes:

Van de refills heb ik gebruikt: 
Antiek Linen en Vintage Photo en dan maak ik voor de huid altijd zelf een mengsel van Vintage Photo en Tattred Rose.

Van de markers heb ik gebruikt:
Shabby Shutters en Peeled Paint

van de H2O heb ik gebruikt:
Spannisch Moss en Pink Azalea

Ik heb mijn kaart lekker druk gemaakt, dat vind ik zelf altijd erg mooi en leuk om te doen.
Ik ben natuurlijk begonnen met papier uit de zoeken. Nu is dat bij mij een hele klus hoor. Ik heb zoveel dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Maar het is toch gelukt. Zelfs een aantal restjes opgebruikt.
Ik heb een roze cardstock gebruikt als basis.
Ik heb de vlinderrand van Noor! Design gebruikt met wit papier en dan heb ik hem toen hij nog in de mal zat bewerkt met Worn Lipstick van Distress. De prachtige hoek die ik recht heb geplakt is van Marianne Design.
Het ovaal is ook van Noor! Design en past eigenlijk op elke kaart. De "bladeren" die ik heb gebuikt bij de bloemtros zitten ook in de verpakking van de ovale mal, misschien vind ik die nog wel het allermooiste. De mini labels, heb je die al gezien. Die zijn ook al zo leuk. ik heb ze met gewoon wit cardstock gestanst en weer met distress bewerkt.
Het lintje loopt helemaal door via de binnenkant naar de achterkant van de kaart.








Nou hopelijk vinden jullie mijn kaartje ook leuk en laten jullie een berichtje achter.
nog even een lijstje met gebuikte materialen dan kun je alles makkelijk terug vinden in de shop van Kreatrends



Deze 2 inzendingen hebben we gehad van het doosje: 



                                                     

Lieve groetjes Ine





7 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een schitterende 'Ine' kaart gemaakt. Wat jammer dat er zo weinig animo was voor je doosje, al zijn de 2 inzendingen wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, schitterende mallen gebruikt. Jammer dat er maar 2 inzendingen waren maar ze zijn wel heel erg mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, heel mooie kleuren, lieve
    Bestie, te gek ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Ine.. mooi gedaan zeg... prachtig gekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Ine, net als je kerstkaart vorige week.
    Ik kan onmogelijk iedere dag of week alle blogs aflopen.
    Dan maak ik geen kaarten meer.
    Mijn huishouden gaat ook niet meer in a hurry. Helaas.
    En die kaboutertjes van Ans, kom ik ook nooit tegen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen