Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Eindelijk met pensioen.


Vandaag laat ik weer een kaart zien die ik een tijdje terug heb gemaakt, al op de beurzen te zien is geweest maar die ik nog niet op het blog heb geplaatst.
Het is dit keer een mannenkaart geworden.
Ik heb als basiskaart Kraft gekozen met daarop Bazix Cardstock Dark Chocolat.
Daarop gemat scrappapier van Paperloft, Gentler Times, Sunday Drive.
Hier staan prachtige oldtimers op.
Alle randjes heb ik bewerkt met Distress-ink.
De tekst is van Noor!Design. Deze heb ik, met een grote pijl met strass-steentjes op een stuk creme cardstock afgewerkt met een pons van EK gezet. Daarna ook weer bewerkt met distress-ink.


Een van die oldtimers heb ik uitgeknipt en met 3D-kit op een geëmboste rand van Kraft papier geplakt.


De tandwielen zijn gemaakt met een Alteration van Tim Holtz uit kraft gestanst en net zolang bewerkt met Distress-ink totdat ze donker genoeg van kleur zijn geworden. Verder heb ik nog een stuk touw op de voorkant geknoopt , nog een Gear Brad er op en klaar was deze mannenkaart.

Materialen gebruikt uit de webwinkel:
Klik op het materiaal en je komt gelijk op de goede pagina in de webwinkel.
Wil je de hele website bekijken klik dan HIER.

Leuk dat je weer langs bent geweest en helemaal super als je ook een berichtje voor ons achterlaat.
Wij vinden het erg leuk om te lezen wat je van deze kaart vindt.

Groetjes en tot de volgende keer
Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke stoere mannenkaart,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is het geworden!!!!
    Leuk gedaan met de auto hetzelfde als de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een stoere kaart, superleuk. Fijn om te lezen hoe je het allemaal gemaakt hebt, het ziet er perfect uit hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superstoere kaart Henriëtte...zo wordt het een feestje om met pensioen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt, echt super gewoon !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaart zeg.. is en blijft moeilijk mannenkaarten... maar deze is super...

    BeantwoordenVerwijderen