Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

Fijne feestdagen

Misschien nog iets te vroeg maar zo luidt de titel van mijn kaartje voor vandaag.
Ik heb gekozen voor een easelkaart.
Dit is een dubbele kaart waarvan 1 kant naar binnen is gevouwen.
Voor de voorkant heb ik de nieuwe mal van Marianne Design gebruikt en op of aan de onderkant de ijssterren rand van Noor!
Het plaatje wat ik heb gebruikt komt van een achtergrond velletje van het
 Pretty Paperbloc Vintage Christmas.
Hier staan mooie afbeeldingen op die je dus ook als plaatje kunt gebruiken.
Tevens heb ik een andere achtergrondje uit het zelfde bloc voor de onderkant gebruikt.

De 2 pilaartjes en het bloemetje heb ik beïnkt met distress inkt- bundled sage.

Voor de onderrand heb ik een gedeelte gebruikt van de ijssterrerand.
De tekst komt van de clearstempelset van Eline-Eline's Vintage.Ook  heb 
ik het tekst gedeelte verhoogd opgeplakt zodat hij de bovenkant tegenhoud.

De mooie sneeuwsterren zitten al als sneeuwster op een ondergrondje.
Waardoor je ze in hun geheel als ster kun opplakken.
Geeft een heel mooi effect, vind ik zelf!

Nog even een splitpennetje door het bloemetje en nog wat takjes eronder.

Een losse ijsster erop.

Ik zal nog even op een rijtje zetten wat ik heb gebruikt voor deze kaart.
Als je op de gekleurde linken klikt kom je direct bij het product terecht.
Wil je gewoon lekker even rondneuzen in de webwinkel, klik dan HIER
Ik heb weer met veel plezier dit kaartje gemaakt .
We zijn natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie er van vinden, dus een reactie achterlaten vinden wij erg leuk!!!
We lezen ze graag en met plezier.
Heb je vragen laat het ons dan ook weten.

Groetjes en tot de volgende creatie!!
Giny

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vorm kaart, en schitterende details
    en kleuren ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Ben net wakker en zie even op Facebook en zag de tekst.. Grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Giny, hij is prachtig, mooi gedetailleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje is dit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, de details zijn geweldig en zo mooi zoals je met pareltjes die sneeuwster hebt gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Giny, dat kaartje is fantastisch mooi geworden!! Ik ben nu ook een volgertje van jou! Kom eens in mijn winkeltje kijken, er is nog tot einde Augustus 15% Korting Heropening op alle Produkten! Het is echt de moeite waard! Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ik vind hem prachtig!!!!
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat mooi gedaan Giny !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen