Pagina's

vrijdag 2 augustus 2013

Just a note


Deze keer heb ik een notitieboekje (10 x 7,5 cm) van de Hema gepimpt. 
De omslag is van kraft en ik heb er een stukje papier van Paperloft op geplakt. Vóór het opplakken heb ik 2 hoeken afgerond en het papier met Distress Ink vintage photo beïnkt. Daarna heb ik in 3 hoeken een eyelet aangebracht.
Dit lieve Gorjuss meisje lag al maanden te wachten om gekleurd te worden, wat ik met mijn copics heb gedaan. Daarna heb ik haar uitgestanst met een cutting- en embossingmal van Noor! (6002/0258) en ik heb hiervoor de middelste 'ring' gebruikt. De buitenste 'ring' heb ik van cardstock gestanst. Om de overgang te camoefleren heb ik bijpassend twine rondom geplakt.
Op een tag heb ik een stempel van de Noor! clear stamps Bingo set gestempeld en daarna de tag in een passend formaat geknipt. Bovenaan eenzelfde eyelet gebruikt en wat twine erin geknoopt.


Zo heb je weer een leuk aardigheidje als je ergens op (ziekenhuis)bezoek gaat. 
Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven.


Iedereen die nog vakantie heeft: geniet er van en alle anderen een heel fijn weekend gewenst!

xxx Margreet

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Margreet, mooie kleurencombinatie ook!!!!
    Super!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart om weg te geven, bloemetje erbij en de ontvanger zal er vast heel blij van worden. Mooie kleuren zo bij elkaar ook !!!
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig, leuk idee en ook die mal past dan precies zeg! Altijd leuk om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk notitieblokje hebt je gemaakt,
    super leuk idee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig notitieboekje, erg mooi gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is hij mooi!!! En zo mooi gekleurd.
    Groetjezzz Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog idee dit. Prachtig tasje en dit ook. Lieve crea groetjes

    BeantwoordenVerwijderen