Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Kerst .............

Ook van mij een kerstkaart hier op dit blog van Kreatrends...
maar ja wat wil je als er zulke leuke kerstspullen uitkomen....
en dat zijn er veel op dit moment hoor....

Hier mijn kaartje:


Een kerstkaart gemaakt met kraft en wit ... dat heeft toch een 
prachtig effect. Eerst een kraft basiskaart gemaakt van 
15 x 15 cm, daarna wit linnen cardstock erop bevestigd... 
De huisjes die ik heb verwerkt zijn de huisje van een collectable 
van Marianne Design... hier zat ook nog een dakje bij en een 
sneeuwvlokjesstempel.. Deze heb ik niet gebruikt omdat ik het 
huisje zo ontzettend leuk vond.

Voor de rand aan de bovenkant heb ik de ijskristallenrand van 
Noor!Design gebruikt... Na het uitstanzen van de rand heb ik de 
ijskristallen bewerkt met Versamark.. daarna goudkleurig 
embossingenpoeder erover en dan verhitten met de heattool... 
zo krijg je mooie goudkleurige kristallen.



Ook heb ik de Folding Dies van Nellen Snellen weer gebruikt.... 
deze is zo leuk.. ik heb de Die 2x uitgestansd van kraftpapier... 
daarna netjes gevouwen en aan elkaar bevestigd... toen heb ik de 
kerstclearstempels van Marianne Design gestempeld en uitgeknipt.. 
daarna met 3D-kit op de Folding Die bevestigd en daarna op de
 kaart verwerkt..... Ik zelf vind dat het er erg leuk uitziet.... 


Dit was weer mijn bijdrage voor deze keer... Ik hoop dat jullie 
weer en paar leuke ideetjes hebben opgedaan... 

Hieronder nog even de producten uit de webwinkel:

Heel fijn weekend allemaal.

Groetjes
Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je de kaart mooi gemaakt en zo leuk om die details te zien en te horen ook.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, elegante kaart, Jolanda...prachtige sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt, hele mooie kaart ☺

    Gezellig (knutsel) weekend
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een super leuke kerstkaart vooral die mooie gouden ijskristallenrand super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hij is mooiiiii. Super.
    Ik ben nog steeds niet begonnen met de kerst kaartjes. Gelukkig wel inspiratie dankzij jullie mooie voorbeeldtjes.
    Toch eens aan de gang gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een sjieke kaart is het zo!!!
    Heelmerg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen