Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Kusje van een vogeltje!!

Hahahaha, klinkt wel gek he.
Maar het lijkt wel net of het vogeltje het babytje een kusje geeft.
In ieder geval is dit mijn bijdrage weer voor vandaag voor het blog .
Deze keer een babykaartje in de vorm van een babyflesje.
Dit is het patroontje wat ik er voor heb gebruikt.
1 kant van het flesje leg je tegen een dubbelgevouwen rand aan , zodat je een dubbele kaart krijgt.
En dan kun je hem naar eigen idee beplakken.
Ik heb hiervoor een plaatje van Elines babies gebruikt.
Voor de ovaal heb ik gebruik gemaakt van de Noor! mal ovaal, ik heb alleen de binnenste ovaal en het ovaaltje met kartels gebruikt.
Aan de rand van de ovaal heb ik de takjes die bij de ovaal horen gebruikt.
Ook de leuke wolkjes van Joy hebben een plekje op dit kaartje gekregen.
Je kunt ze nl. ook leuk als tekstwolkje gebruiken.


Een strikje van kant met een mooi bedeltje eraan.

Een vlindertje met daaronder kleine stipjes van stickerdots, zodat het lijkt alsof hij weg vliegt.

En aan de binnenkant ook nog een geel ovaaltje , waar je een leuke tekst of je naam kun zetten.
Ik zal hieronder nog even alles op een rijtje zetten wat ik gebruikt heb.
Alle gekleurde linken zijn producten die je in de webwinkel kunt vinden.

Wil je gewoon even rondneuzen in de webwinkel, klik dan HIER

Ik heb dit kaartje met veel plezier gemaakt en hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Laat je ons nog even weten wat je er van vond.
Wij lezen jullie reacties met veel plezier.

Groetjes en tot de volgende creatie!!
Giny

6 opmerkingen:

  1. 100% schattig, Giny....geweldige uitleg...dank je wel voor het patroon!
    XXX Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk babykaartje is het geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Giny, het is een schitterend kaartje zeg.. prachtig en inderdaad wat een goede uitleg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gemaakt Giny!
    Leuk patroontje, die ga ik ook eens gebruiken.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ik vind hem super!!!!
    Leuk patroon wat ik zeker eens ga proberen :D

    Groetjessss Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief kaartje heb je gemaakt, en een leuk patroon.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen