Pagina's

vrijdag 13 september 2013

De 2e serie tags...


Hallo allemaal.
Twee weken geleden heb ik bij Kreatrends de eerste 2 van 6 tags laten zien. Nu dan de volgende twee.
De bovenste tag (weer een Craft tag) heb ik bekleed met designpapier, waar ik eerst een stikrandje met de naaimachine op heb gemaakt. Daarna op de tag geplakt en een nieuw gat bovenin gemaakt, waar ik een gestreept lintje door heb gedaan. De harten zijn gemaakt met een (oude) mal van Nellie Snellen en hier heb ik de Noor! stempel "Voor altijd in mijn hart" op gestempeld, na eerst de harten bewerkt te hebben met distress inkt Walnut Stain. Hennie heeft nog wel een andere hartenmal in haar webwinkel.
Als finishing touch een strik gemaakt met 2 lintjes en een veertje.


Ook de 2e tag heb ik met designpapier bekleed. Ik vond het leuk om papier met fruit te gebruiken, aangeziener op de stempel een fruitmand staat. Ook dit is weer een clear stamp van Noor! en hierop staat "Met een portie fruit kom je snel weer uit bed" en ik heb hem op een (gekochte) vilten bloem geplakt. Eronder nog een stukje jute en bovenin een geruit lintje.

Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven met deze tags, die je kunt gebruiken om aan een cadeautje, een fruitmand of een bos bloemen te hangen (of gewoon als minikaartje te versturen).
Over 2 weken laat ik de laatste twee tags uit deze serie zien.

Gezellig weekend gewenst!

xxx Margreet

6 opmerkingen: