Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Prettige kerstdagen

Hallo allemaal,


Mijn beurt weer voor een kaartje. En weer een kerstkaartje. helemaal blij dat ik er nu goed inzit en eindelijk ook voor thuis mijn voorraad wat kan aanvullen.

Nu mijn kaartje is gemaakt met van allerhande leuke spulletjes uit de shop van Kreatrends, zeker de moeite waard om eens rond te snuffelen. A.S. vrijdag, zaterdag en zondag staat Hennie ook op de beurs in Venray. Ik zelf ben er ook op zaterdag, de hele dag bij de stand van Hennie.




Ik ben begonnen met wit cartstock en daarop heb ik designpapier gebruikt uit het blokje van Noor! Design. De winter paper bloc.
Het afdrukje, van Besties,  heb ik ingekleurd met Distress inkt. In de volgende kleuren: 
                                                    Tumbled glass
                                                    Pumice stone
                                                    Stormy sky
                                                    Bundled sage
                                                    Victorian velvet
                                                    Tattred rose
                                                    Vintage photo
De randen van het papier heb ik bewerkt met distress inkt: Old paper.


De sneeuwvlokken zijn gestanst met Noor! Design 6002/2019. Ik heb daar een heel mooi roosje op geplakt "flowers nature look"  er zitten in deze verpakking nog meer hele mooie bloemen.

De leuke sneeuwvlokjes: Rhinestones plak Snowflakes and trees zijn van marianne Design en heel erg makkelijk in gebruik. 

De sneeuw heb ik gemaakt met  3D Schnee - sneeuw met daarover heen wat fijn glitter gestrooid.
Ook heb ik nog de  Mery's clear stempels memo in combinatie met de snijmalletjes gebruikt. Daarop heb ik de tekst gestempeld. Dit is al een oudere stempel die ik zelf al had.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden.

groetjes Ine

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Leuk die ijskristallen met de roosjes erop, mooi papier en wat heb je de Bestie prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ine,heel mooi die combinatie van ijzige kleuren en deze Bestie. Wat heb je haar mooi ingekleurd...knap. De ontvanger van deze kerstkaart zal wel blij zijn,hihi...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, Leuk ook het vogelhuisje met een laagje sneeuw bedekt, het is een prachtige kaart geworden met al de details erop!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje Ine! Mooie details en prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Ine, leuke details, zo mooi ook met die sneeuw. de kleuren zijn prachtig en het plaatje is ook al zo lief, mooi geheel.
    Ik twijfel nog of ik naar Venray ga, ben er nog nooit geweest maar schijnt wel leuk te zijn.
    Fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Hannie, is altijd heel leuk in Venray. Lekker gemoedelijk en altijd tijd voor de klant. Ik kom er graag. Zou leuk zijn om je te ontmoeten bij de kraam van Hennie.

      Verwijderen
  6. Prachtig Ine, wat een schitterende winters tafereeltje is dit! Mooi gemaakt, prachtige details en zo goed alles bij elkaar passend! Een bijzonder mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ine,
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt, heel erg mooi ingekleurd en de kleuren zijn prachtig, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt...leuke details !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart!
    Leuke details!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Leuk gedaan met het gescheurde papier en een heel lief afdrukje.

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt, prachtige details en alles goed gecombineerd met de kleuren en het papier en de afbeelding!! Een bijzonder mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen