Pagina's

woensdag 13 november 2013

Handy man

 
Het is weer woensdag vandaag, dus weer een kaartje van mij.
Dit keer heb ik een mannenkaart gemaakt, meestal is het best moeilijk
om iets leuks te maken voor mannen, maar met de nieuwe "mannen" serie
van Marianne design kun je voor mannen heel veel leuks maken. 
 
Als ondergrond heb ik kraftpapier genomen, en hier een vierkant
van gesneden, daarop heb ik designpapier gebruikt, uit het
pretty paper bloc "all for the men"
Ik heb het "sneeuw"huisje van Marianne design gebruikt,
alleen dit keer zonder de sneeuw...zo kun je het huisje ook
op "gewone" kaarten gebruiken.
Het plaatje dat ik heb gebruikt komt van een knipvel van Yvonne creations.
 

 
Ik heb het hekje LR0205 uitgestanst uit kraftpapier,
en hier een paar gereedschapjes voor geplakt.
Ik heb de gereedschapjes eerst uitgestanst uit spiegelkarton,
en daarna nog een keer uit cardstock, maar daar heb ik alleen de
handvaten van gebruikt, deze heb ik uitgeknipt,
 en op het spiegelkarton geplakt.
 

 
Dit schild heb ik uitgestanst uit kraftpapier, en hier een
van de bijbehorende stempels op gestempeld.

 
Om de kaart helemaal af te maken heb ik deze mooie
bijpassende charms gebruikt.
 
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"
 
Ik vond het leuk dat je hier weer even langs kwam op
het blog, en hoop dat je weer hebt genoten van mijn kaartje.
 
De onderstaande producten heb ik gebruikt, en heb ze
direct gelinkt met de webwinkel.
 
 
 
 
 
 
 
Ik wens jullie een fijne woensdag !!!
 
Groetjes Linda


12 opmerkingen:

  1. Wow!!! Wat een stoere mannenkaart!
    Super!!!!
    Leuke details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een GAVE mannenkaart, leuke charms prachtig geheel.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om het huisje op je kaart te gebruiken, leuk bedacht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave mannenkaart, schitterende mallen zijn daar nu voor in de webwinkel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt leuk!!
    een echte mannenkaart.
    Super,

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leuke en stoere mannenkaart Linda! Prachtig met al die nieuwe mallen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke mannenkaart Linda!
    Leuk in combinatie met het huisje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een mooie mannenkaart, lekker stoer en de mallen zijn super, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere kaart LInda.. mooi gedaan.. een prachtig geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave mannenkaart met al die leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave mannenkaart! Zo leuk gedaan ook met al die verschillende mallen. Echt een plaatje hoor!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen