Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Felictatiekaart...

Het laatste kaartje van die jaar om te laten zien bij Kreatrends....
Geen gekleurd stempel maar een heerlijk 
zoet verjaardagskaartje.. hierbij heb ik gebruikt
gemaakt van het papier van Joy!Crafts
en de mooie ronde stans is ook van Joy!Crafts...


Als basis gebruik ik een licht paarse onderkaart van 15 x 15 cm,
hier op een aantal scrappapiertjes en uit donker paars 
de mal gestanst, het binnenrondje uitgestanst van 
het designpapier wat ik heb gebruikt.. en hierop
met 3D een felicitatiestempel verwerkt.


Bij deze prachtige stans zitten een heel mooie hoekjes die 
je op je kaart kunt verwerken... ik heb ze hier in hetzelfde
paarse papier uitgestanst als de grote ronde stans.. 
daardoor krijg je een mooie geheel..



Als laatste nog de vlinders gebruikt van Noor!Design... 
Deze heb ik uitgestanst uit het lichte paarse papier
dat ik als basiskaart heb gebruikt. Op de vlinders
nog een aantal pareltjes verwerkt net als in een hoek 
van de kaart.

Ik hoop dat jullie weer een aantal leuke ideetjes hebben opgedaan,
die jullie kunnen werken op jullie kaarten.
Hieronder nog even de rechtstreekse linken naar
de artikelen in de webwinkel:
Verder wil ik jullie nog een goede oudjaarsavond toewensen
en een heel creatief 2014.

Jolanda

5 opmerkingen: