Pagina's

maandag 20 januari 2014

Happy Birthday!!!

Hoi allemaal,


Vandaag weer mijn dag om een kaartje te plaatsen. Er zijn weer zoveel leuke spulletjes uitgekomen. Kijk gerust eens op Kreatrends. Hennie heeft veel binnen gekregen. 
Wij, het DT team zijn weer hard aan de gang gegaan, zodat jullie ook weer nieuwe inspiratie krijgen.




Mijn kaartje is met een hele leuke stempel van Wild Rose Studio. Hij heet  "Bunny with Cake"
Ik heb hem ingekleurd met Distress en daarna licht bespoten met Glimmermist zodat het een mooi glanslaagje heeft gekregen. Daarna heb ik hem geplakt op Bille's cirkel franse lelie





Ik heb mijn cardstock geneden op 15 bij 25 en gerild op 18. Ik heb er een velletje uit de Happy bloc van Joy gemat op paars cardstock. 
De prachtige hartjes rand ik ben er verliefd op. Je kunt hem hier vinden.




Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden. Ik zelf ben er wel blij mee.





Groetjes Ine

Als je op de plaatjes klikt kom je rechtstreeks bij het gewenste product.


6002/0289 Joy! stencil Bille's cirkel franse lelie   6011/0034 Joy! papierblok happy sweet    CL294 Clear stempel Bunny with Cake  6002/0252 Sending Love - Joy! Snijmal rand met harten  Scrapbook basics Hoekjes met ster 2004  Rhinestones Strass plakstenen Orchid6003/0033 Snijmal Noor! Vintage Flourishes vlinders





6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend lief kaartje.
    Ja, die hartrand is zooooo mooi!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. Prachtige hartjesrand heb je gebruikt en zo leuk ook dat je er allemaal plakpareltjes op geplakt hebt en dan die stempel, wat een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Het lieve stempeltje heb je heel mooi ingekleurd. Wat een werk met die hartjesrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat heb je een super leuk en vrolijk kaartje gemaakt.
    Je hebt echt super mooie mallen gebruikt.
    Echt toppie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige en vrolijke verjaardagskaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen