Pagina's

zondag 23 maart 2014

Varentak


Toen Hennie mij vroeg om een kaartje met deze stans van een varentak te maken, dacht ik meteen aan Tilda met haar koalabeertje. Ik vond het wel leuk om haar bij de varens te zetten. Ondanks dat het best een delicate stans is, komt de varen er in zijn geheel heel makkelijk uit. Het is een stans van Memorybox en ik vind ze heel fijn om mee te werken. Ga maar eens in de webwinkel kijken naar alle andere stansen van dit merk; er staan er inmiddels al aardig wat in!
Ik heb Tilda gekleurd met distress ink. De Happy Birthday stans van Noor! in dezelfde kleur als de onderste varens gehouden, een bijpassende bloem en wat strasssteentjes op de hoeken, en klaar is de kaart.



Leuk dat je weer langs geweest bent en nog leuker als je een berichtje achterlaat.

Geniet van je zondag!


 

Distress inkt kussen Dusty Concord Distress inkt kussen Antique Linen Distress inkt kussen Brushed Corduroy Distress inkt kussen Tattered Rose Distress inkt kussen Vintage Photo Distress inkt kussen Iced Spruce 6002/0296 Noor! Snijmal rand Happy Birthday PMA 351412 Plakstenen strass blue98341 Memorybox Die Delicate Fern Kraft papier 15 x 30 cm.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Margreet.. en prachtige stans zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je inderdaad leuk bedacht, het past super bij elkaar!!,
    Prachtig kaartje!!,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Die varen-mal van MemoryBox is inderdaad prachtig zeg.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen