Pagina's

maandag 10 maart 2014

Vintage kaart

Wat zijn er weer schitterende mallen te verkrijgen bij Kreatrends. Met een aantal ervan heb ik deze vintage kaart gemaakt.


Als basiskaart heb ik Kraft gebruikt dat ik heb gemat met prachtig papier uit een papierblok van Marianne Design.


De gesneden en geëmboste rand is ook van Marianne Design en heb ik bewerkt toen het papier nog in de mal zat met Distress Ink en daarna afgewerkt met een paar plakparels.


De vlinder is van Joy!crafts, Noor!Design. Ik heb beide vlinders op elkaar gezet met een paar pareltjes als lijfje.


Nog meer prachtige mallen van Marianne Design zijn onder andere dit leuke schoentje (waarvan ik het bloemetje er nog een keertje extra in een andere kleur op heb gezet) en de rand die daaronder te zien is. De rand hoort overigens bij de rand die ik bovenaan de kaart heb gebruikt. Prachtig om zo bij elkaar op een kaart te gebruiken. Het kant komt uit eigen voorraad.


Het takje is van Joy!crafts, Noor!Design en heb ik gekleurd met Distress Ink om 'm goed bij de kaart aan te passen. Achter het takje heb ik leuke veertjes verwerkt. De bloemen zijn handgemaakt en zitten met nog 2 andere soorten in 1 verpakking. De leuke sleutel is op deze foto jammer genoeg niet helemaal goed te zien (beetje donker in de close-up), op de allereerste foto wel en natuurlijk ook op de kaart als jullie 'm in het echt zien op beurzen of in de winkel zelf.


En dan het vintage plaatje, van een knipvel van Marianne Design. Een dame met een prachtige hoed met grote veren. Daar passen die veertjes dan weer goed bij vond ik.

Alle materialen die ik gebruikt heb zijn in de webwinkel opgezocht en de plaatjes daarvan gelinkt. Klik op het plaatje en je bent gelijk waar je wezen moet.

  6003/0033 Snijmal Noor! Vintage Flourishes vlinders

LR0300 Creatables snij- embossingmal Anja's border  LR0291 Creatables snij- embossingmal pumpschoen 6002/0293 Snijmal Noor! Feathers - veren 6003/0027 Snijmal Noor! Vintage Flourishes tak - bladeren dik 6003/0040 Snijmal Noor! Vintage Flourishes sleutels   50415 Handgemaakte bloemen wit assortimentPK9080 Pretty Papers Bloc : Vintage Pastels Kraft papier A4 - 100 grams Distress inkt kussen Peeled Paint Distress inkt kussen Frayed Burlap

Wij zijn weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Groetjes en tot blogs,
Henriëtte.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, elegant kaartje Henriëtte...lekker veel mallen gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een schitterende kaart, zo mooi van kleur en zulke mooie mallen heb je gebruikt, lief plaatje, alles past mooi bij elkaar, top.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen