Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

Zin in de lente???



Hebben jullie ook zo'n zin in de lente? 
Hij is dit jaar al best vroeg begonnen. Ook bij Kreatrends kun je al volop aan de slag in de tuin. De bollen in de prachtige bloempot zijn al fraaie bloemen geworden.
De bloempot heb ik uit kraftpapier gestanst en er daarna de bloemenstempel met vintage photo distress ink op gestempeld.
De plantensteker heb ik 2x uitgestanst. 1x uit kraftpapier en 1x uit zilverpapier. Ook hierop heb ik met vintage photo gestempeld. Net als op het labeltje, wat ik met een stukje touw vastgebonden heb.


Het tuingereedschap heb ik ook 2x uitgestanst: 1x uit kraftpapier en 1x uit zilverpapier.


De vogeltjes zitten lekker met elkaar te keuvelen. Helaas is deze stans tijdelijk uitverkocht, maar hou de webshop in de gaten....wie weet komt hij nog terug.
Wil je de kaart in het echt zien, dan moet je nu naar de beurs in Venray. Hennie is daar weer met een kraam aanwezig. En in die kraam is genoeg te bewonderen aan kaarten van het DT team en er is volop materiaal te koop.



Kraft papier 15 x 30 cm. COL1345 Collectables snijmal COL1346 Collectables snijmal Garden set Distress inkt kussen Vintage Photo 50415 Handgemaakte bloemen wit assortiment


Leuk dat je bent wezen kijken en een berichtje wordt altijd op prijs gesteld.
Gezellige dag gewenst!


♥♥♥ Margreet


6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, wat een leuk idee!!!
    Je krijgt inderdaad zin in de lente!!!!!
    Super!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Heel leuk met al deze mooie mallen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik heb wel zin in de lente hoor en deze kaart past daar perfect bij. Wat een leuke mallen zijn dit. Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zin in de lente...vandaag voor het eerst buiten gegeten heerlijk toch...je kaartje is leuk hoor...hier krijg je echt zo'n lente-gevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zeker zin in de lente, en die is al heerlijk op het moment. De kaart heb ik op de beurs in 'het echt' bewonderd. Hij is super leuk. Die bloemen zo in de pot echt leuk bedacht.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een mooie kaart. Ik was gisteren op de beurs, heb nog even bij Hennie staan te kletsen zelfs (ze herkende me, hoe is het mogelijk) en wat denk je, was ik zo druk met vanalles dat ik helemaal de creaties daar niet gezien heb op eentje na, dom dom dom. Gelukkig kan ik het hier zien maar..in het echt is het altijd mooier. En inderdaad wat een lekker lenteweer, ik geniet er volop van, hooien als de zon schijnt haha.Fijne zondag, liefs Hanny http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen