Pagina's

maandag 7 april 2014

Bloemenkaart met MemoryBox mallen

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt, met prachtige mallen van MemoryBox, die nu ook in de webwinkel verkrijgbaar zijn.


Als basiskaart heb ik een stuk Kraft papier genomen van 30 x 15 cm en deze dubbel gevouwen en aan de randjes geïnkt met Distress Ink. Daarop heb ik een stukje papier uit eigen voorraad gemat dat ik ook aan de randjes geïnkt heb.


Deze prachtige swirl Chesapeake Scrollwork van Memorybox heb ik in alle vier de hoeken verwerkt.
Zo mooi fijntjes. Ook heb ik in iedere hoek een bloem gezet gemaakt met een mal van Noor!Design. Ook de blaadjes die er onder zitten zijn van Noor!Design.


In het midden van de kaart heb ik eerst een vierkant stuk Kraft geplakt. Daarna heb ik de prachtige hoek, Pierson Corner, vier keer gestanst en tegen elkaar op het Kraft geplakt. Ook hier heb ik weer ter afwerking een mooie bloem gemaakt en er takjes onder gezet.

Natuurlijk staan er nog meer mooie mallen van MemoryBox in de webwinkel. De mallen en materialen die ik gebruikt heb voor deze kaart staan hier onder, klik je op een plaatje dan kom je direct bij het desbetreffende product in de webwinkel terecht.

98678 Memorybox Die Pierson Corner 98442 Memorybox Die Chesapeake Scrollwork  6002/0160 Noor! snijmal Floral Flourishes bloem 5  6003/0027 Snijmal Noor! Vintage Flourishes tak - bladeren dik Kraft papier A4 - 100 grams Distress inkt kussen Frayed Burlap

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kaart.
    Wat zijn dat mooie mallen zeg!!
    Geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft MB toch schitterende verfijnde mallen. Ik ben er groot fan van! De kaart is super.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, zo zie je wat je allemaal met deze prachtige mallen kunt maken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gemaakt...je hebt mooie mallen gebruikt, en dat geblokte papier..super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat schitterend gemaakt, prachtige mallen en het is echt een prachtige kaart geworden, leuk met die bloemetjes zo.
    Fijne week, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi Henriette. Super mallen ook.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen