Pagina's

vrijdag 18 april 2014

Flessenhanger



Vandaag mag ik jullie hier op het blog weer iets laten zien.
Ik heb deze keer gekozen om een flessenhanger te maken met 
de fleshanger stencil 470.713.005 van Dutch Doobadoo.


Op kraftpapier heb ik de stencil overgetekend, en daarna netjes uitgeknipt.
Ik heb designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc "Old Fashioned Nursery"

Aan de rechterkant heb ik de kadootjes- randstans van Noor! design gebruikt,
ik heb deze uitgestanst uit "oud" groen cardstock, ik heb de mal met distress ink
bewerkt, toen het papier nog in de mal zat.

In het midden heb ik de rechthoekmal 6002-0146 van Noor! design gebruikt,
deze heb ik uitgestanst uit kraftpapier.
Ik heb er een vintage-mannenplaatje opgeplakt, deze komt van een
knipvel van Marianne design.

Achter de rechthoekmal heb ik een envelopje geplakt, deze heb ik gemaakt met 
de envelop-mal 470.713.002 van Dutch Doobadoo.
Ik heb de envelop mal overgetekend op het designpapier,en daarna netjes
uitgeknipt, en in elkaar geplakt.
Ik heb aan de "binnenkant" van het envelopje ook een stuk designpapier geplakt,
(de plaats waar ik de tekst "Hiep Hiep Hoera" heb gestempeld)
Anders was het een heel wit gedeelte, zo is het een leuker geheel.



Een leuk idee is het, om in het envelopje geld
 of een leuke cadeaukaart van een bepaalde winkel te stoppen.


Aan de linkerkant heb ik de tekst "Hoera" geplakt, hiervoor heb ik de
 scrabble stempels van Noor! design gebruikt.


Onderaan heb ik ook nog een paar "losse" cadeautjes geplakt,
deze heb ik uitgestanst uit designpapier, en bewerkt met distress ink.

Hier onder staan de artikelen die ik heb gebruikt.

470.713.005 Shape Art flessenhanger   470.713.002 Dutch envelopes 2 pcs rechthoek   PB7030 Pretty Papers Bloc : Eline's Old-Fashioned Nursery boy   6002/0351 Snijmal Noor! rand kadootjes   6002/0350 Snijmal Noor! kadootjes

6410/0079 Joy Clear stempel scrabble letters   6410/0082 Noor! Clear stempel tekst School   Distress inkt kussen Walnut Stain   Kraft papier 15 x 30 cm.

Noor! design rechthoekmal 6002-0146 

Ik hoop dat ik jullie weer op een leuk idee heb gebracht.
En ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik wens jullie een heel fijn paasweekend toe,
 lekker een paar dagen vrij, hopelijk hebben we mooi weer. 

Groetjes Linda

5 opmerkingen:

  1. Wat is deze flessenhanger supergaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt!
    Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch mooi gedaan. Super.

    Fijn paasdagen en grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie weer leuk Linda.Wat heb je de mallen leuk verwerkt.
    Super gedaan!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Linda wat heb je dit mooi gedaan!! Echt super!!!
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen