Pagina's

maandag 19 mei 2014

Shabby Chic

Hallo allemaal.
Vandaag weer een bijdrage van mij voor Kreatrends. Ik ben heerlijk aan de slag gegaan met prachtig papier en hele mooie mallen die in de webwinkel verkrijgbaar zijn.


De basis van de kaart is wit cardstock dat ik heb gemat met prachtig dubbelzijdig papier. Ik heb alles aan de randen geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.


Het metalen hoekje heb ik iets opgeschuurd zodat de onderlaag, die iets donkerder is, mooi tevoorschijn is gekomen. Jammer genoeg kan je dat op de foto niet goed zien.
De prachtige mal met hartjes is een Creatable van Marianne Design.
Ik heb 'm niet alleen uitgesneden maar ook nog gemat door de mal met wit cardstock alleen maar te embossen en daarna langs de buitenrandjes weg te knippen. Heel simpel en geeft een leuk effect.


De prachtige rozenrand heb ik gesneden en geëmbost en, toen het papier nog in de mal zat, de roosjes bewerkt met Distress Ink Victorian Velvet.
Met mijn vingers heb ik de roosjes iets bol gemaakt en met 3D kit op de kaart geplakt.



Dit is een ouder hoekje van Noor!Design, bewerkt met Walnut Stain. De roosjes die je ziet zijn de buitenste roosjes van de rozenmal die ik net op de foto heb laten zien. Ik heb ze nog een keertje extra gesneden en geëmbost, afgeknipt en ook met 3D kit op het hoekje geplakt. Zo maak je met een ouder hoekje weer een nieuwe variant.


Het prachtige plaatje is van een Shabby Chic knipvel van Studio Light. Aan beide kanten van het plaatje heb ik nog een prachtige mal van Memory Box geplakt.

Van alle gebruikte materialen staat hieronder een plaatje. Klik je er op dan kom je gelijk in de webwinkel bij het desbetreffende product. Heel handig.
Natuurlijk staan er nog veel meer mooie en leuke dingen in de webwinkel. Klik HIER om eens een kijkje te nemen. Zeker de moeite waard!!!


 6002/0346 Noor! snijmal rozenrand CR1268 Craftables snijmal Hearts  6002/0148 Noor! D. Snij- embossinghal hoek met krul 98442 Memorybox Die Chesapeake Scrollwork 6002/0290 Noor! Snijmal Cardholder  STAPSC1308 Knipvel Shabby Chic SL149 Basispapier dubbelzijdig Vintage A4 Distress inkt kussen Victorian Velvet Distress inkt kussen Walnut Stain    


Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte

5 opmerkingen: