Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

Het tweede kapje is ook klaar!


Vanmiddag is mijn zus nog even druk geweest. De bloem goed op het kapje krijgen was wel wat lastiger. Zo af en toe won de zwaartekracht en gleed de bloem weer een beetje naar beneden. 

Het helpt dan wel wanneer je de stof niet tè nat maakt. Wanneer de stof iets is aangedroogd kun je ook nog wel even vormen? Maar het is Vintage, dus het mag een beetje rommelig zijn toch?







Een detail van bovenaf. In het midden zit een kunstbloem die in de Powertex is gedompeld. Daarbovenop twee spacerbeads op elkaar geplakt met nog een plakpareltje. Deze hebben we trouwens wel even met Tacky Glue gelijmd, dat bleeft toch iets beter zitten.
Welke vinden jullie meer Vintage, deze of de iets "nettere" ?



6 opmerkingen:

  1. Supermooi lampje zo!
    Eerlijk gezegd vind ik deze nog mooier dan de andere.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw zeg ! SCHITTEREND ! Van de eerste lampekap was ik al helemaal weg maar deze .... gewoonweg een droom ... Schitterend gemaakt ! Mijn complimenten !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze is ook schitterend hoor. Ik zou niet kunnen kiezen welke ik mooier vind. Allebei heerlijk vintage en allebei prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Hennie, geweldig mooi, ik ziet hier zowat te stuiteren, wat een leuk idee en wat móói uitgevoerd door je zus. Nog even naar beneden gescrolled maar ik vind deze lampekap toch wel uitzonderlijk mooi.Beide voeten van de lampjes zijn ook mooi versierd, het geheel is helemaal af. Práchtig, dank je wel voor de inspiratie en de uitleg...ik heb genoten, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dit ziet er prachtig uit en zo leuk in die romantische stijl
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze alle 2 erg mooi!!!
    Ze zijn prachtig geworden!!
    Een super idee

    BeantwoordenVerwijderen