Pagina's

maandag 6 oktober 2014

A single rose........

Hallo allemaal.
Vandaag laat ik jullie heel iets anders zien dan jullie van me gewend zijn te zien.
Ik heb deze keer een kaart gemaakt met allemaal mooie stempels en het leuke Glossy Accents


De basiskaart is gemaakt met wit kaartkarton en aan de randen bewerkt met Distress Ink Old Paper en Walnut stain met daaroverheen gestempeld Grunge Clear stamps wat een leuk effect geeft.
Op het oplegkaartje heb ik een kader met een roos en takjes van Noor!Design gestempeld. Ik heb hiervoor Distress Markers gebruikt in de kleuren Black Soot, Bundled Sage en Milled Lavender.
Wat jammer genoeg niet goed te zien is is dat ik het roosje en de takjes heb bewerkt met Glossy Accents. Hierdoor komt er een glimmend afdeklaagje over de bewerkte gedeeltes die verder geen kleur meer opnemen.


Nadat de Glossy Accents droog was heb ik de oplegkaart met een Ink Blending Tool en de kleuren Old Paper, Stormy Sky en Milled Lavender bewerkt. Ik heb dat gedaan van de zijkanten naar binnen toe zodat de donkerste kleuren aan de buitenkant van de oplegkaart zitten en in het midden de kleuren mooi in elkaar over lopen.
Nadat de kleuren goed waren heb ik met de leuke Clear Stamp Sending Messages gestempeld met Old Paper. Als laatste heb ik de buitenkanten opgeruwd en bewerkt met Walnut stain.
In deze hoek heb ik een mal van Noor!Design gezet met een aantal plakpareltjes er op.


De tekst hoort, met nog meer mooie teksten, bij de Clear Stamps Roses van Noor!Design.
In deze hoek van de kaart heb ik een andere mal van Noor!Design gezet met ook hier weer een aantal plakparels er op.

Om het effect van Glossy Accents goed te kunnen zien kunnen jullie de kaart in het echt bekijken. Hennie staat vaak op beurzen en heeft dan heel veel verschillende kaarten op de kraam staan.

Klik je op de plaatjes hieronder dan kom je in de webwinkel gelijk bij het product. Natuurlijk staat er nog veel meer moois in de webwinkel: www.kreatrends.nl

 6410/0310 Noor! design clear stempels Roses  6410/0093 Noor! Clear stempel Grunge  6410/0024 Joy - Noor! Clear stempel Old Letter  Glossy accents 18 ml 6002/0136 Noor! D. Snij- embossingmal hoek  6002/0148 Noor! D. Snij- embossinghal hoek met krul Distress inkt kussen Black Soot Distress inkt kussen Bundled SageDistress inkt kussen Milled Lavender Distress inkt kussen Old Paper Distress inkt kussen Stormy Sky Distress inkt kussen Walnut Stain   Ink blending tool   


Bedankt weer voor het langskomen op dit blog. Graag horen we wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen: