Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

Happy father's day


Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Voor deze keer heb ik een echte mannenkaart gemaakt.
Als ondergrond heb ik wit cardstock genomen.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het papierblok
 "vintage textures" 6011-0039 van Joy! crafts.


In het midden heb ik een strook geplakt van wit cardstock.
Daarop heb ik met distress ink "walnut stain " twee auto's gestempeld
 met de "retro cars" stempels van Noor! design.
Aan de randen heb ik nog een aantal tandwielen gestempeld.
Ik heb twee hoekjes iets omgekruld, voor een speelser effect.


Boven de strook heb ik tandwielen geplakt.
Deze heb ik uitgestanst met de tandwielen-randstans van Noor! design.
Het papier dat ik daarvoor heb gebruikt is
 van Joy! crafts "fabric" 8011-0406.
Dit papier is erg leuk, omdat je het kan schuren.


Onderaan de kaart heb ik nog een aantal losse tandwielen geplakt,
deze heb ik uitgestanst uit verschillende soorten papier.


Ook heb ik nog een bijpassende tag gemaakt.
Leuk om aan een cadeautje te hangen.

Alle artikelen die ik voor deze kaart en de tag heb gebruikt,
en te koop zijn in de webwinkel staan hieronder,
ik heb ze direct gelinkt met het desbetreffende artikel.

6410/0323 Noor! Design clear stempel tekst ENG   6410/0080 Noor! Clear stempel Gears   6002/0288 Noor! Snijmal rand tandwielen   6002/0287 Noor! snijmal tandwielen   

Kraft papier 15 x 30 cm.   Craft tags black #8    Klosje jute touw  Distress inkt kussen Walnut Stain

Ik heb dit kaartje en de tag met
veel plezier voor jullie gemaakt.

Ik wens jullie een fijne dag !!!

Groetjes Linda

5 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart en tag. Prachtige mallen, papier en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super stoere mannenkaart!!!!
    Ze blijven mooi de tandwiel mallen en de autostempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Linda, wat een stoere mannenkaart...gaaf! En dan ook nog zo'n superleuke bijpassende tag erbij!

    BeantwoordenVerwijderen