Pagina's

maandag 17 november 2014

Gefeliciteerd.....

Hallo allemaal.
Tussen het maken van alle kerstkaarten door heb ik ook nog een huwelijkskaart voor jullie gemaakt.
Als jullie op de Kreadoe zijn geweest hebben jullie de kaart al van dichtbij kunnen bekijken. Voor degenen die niet zijn geweest hier de foto's.


De basiskaart heb ik gemaakt van Kraft papier met daarop papier uit het prachtige nieuwe papierblok van Joy!crafts Romantic Lace.


De leuke duifjes is een nieuwe mal van Amy Design. Ik heb de mal 2x gestanst uit wit kaartkarton.
Bij de eerste heb ik alle randjes geïnkt met Distress Ink Walnut stain en verder de draperie met Distress Ink Tattered Rose en een beetje Victorian Velvet.
Daarna heb ik van de 2e stans alleen de duifjes uitgeknipt, aan de randjes geïnkt en met 3D kit op de bewerkte stans geplakt voor een mooi effect.


De harten horen bij het frame dat ik op de kaart gebruikt heb. Ik heb ze bewerkt met Tattered Rose en een beetje Victorian Velvet voor een mooi resultaat.


Ook heb ik op deze kaart de leuke champagne glazen van Bille's Invitations verwerkt. Ik heb ze gesneden uit glanskarton en er een piepklein dubbel strikje, gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts, op geplakt.


Het prachtige kader is een nieuwe mal van Lin en Lene en hoort bij de stans van het hartje. Ik heb het gesneden uit Kraft en iets aangezet met Walnut Stain.
Het plaatje komt ook uit hetzelfde papierblokje. Het is een deel van een prachtig papiertje dat ik heel mooi bij het thema vond passen. De tekststempel komt van een oudere Clear Stamp sheet 6410/0021.

Hieronder staan de materialen die ik verwerkt heb op deze kaart. Klik op het plaatje en je komt direct bij het product in de webwinkel terecht. Wil je gewoon in de webwinkel kijken ga dan naar www.kreatrends.nl. Er zijn telkens nieuwe materialen dus zeker de moeite waard.

 1201/0092 Lin en Lene snijmal vierkant bloem en hart  ADD10010 Amy Design snijmal Doves with Stash  6002/0375 Bille's snijmallen glazen 6002/0331 Noor! snijmal Leaves - blad 6011/0206  Papierblok Joy! Romantic Lace Kraft papier 15 x 30 cm. Distress inkt kussen Walnut Stain Distress inkt kussen Tattered Rose Distress inkt kussen Victorian Velvet  Ink blending tool

Groetjes en tot de volgende keer,
Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. SCHITTERENDE TROUWKAART HEB JE GEMAAKT TOPPIE11111
    LIEFS GHEA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTERENDE TROUWKAART HEB JE GEMAAKT HENRIETTE TOPPIE!!!!!
    Sorry van mijn vorige berichtje daar noemde ik je Linda volgens mij.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vind ik je trouw kaartje heel mooi gemaakt en al die mooie details die je er op verwerkt hebt super!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige trouw kaart.
    Supersjiek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuke mallen en papier heb je gebruikt.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen