Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Veel geluk!!

Marianne Design heeft weer leuke nieuwe mallen uitgebracht waaronder
het hoefijzer en het paardenhoofd.
En daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.



De donkerbruine basiskaart is dubbelgevouwen  13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop zit een zalmkleurige enkele kaart van 12,5 cm x 12,5 cm.
En hierop weer een ecru enkele kaart van 11,8 cm x 11, 8 cm.
Deze ecru kaart heb ik bewerkt met de embosfolder diamond 
van Marianne Design.
Bij deze embosfolder zit ook een smalle snijmal, waarmee 
de 2 lichter bruine randen zijn gestanst.
Deze heb ik boven en onder op de kaart geplakt, zoals je ziet.
Bij het stansen houd je de diamant vormpjes over en die 
heb ik weer los op geplakt.
Deze passen weer precies in een diamant vorm!!




Voor het hoefijzer heb ik een stukje zilver spiegelkarton gebruikt.
Hierop heb ik wat stoffen roosjes geplakt in bijpassende kleuren.
Het paardenhoofd heb ik gestanst, geĆ«mbost  en bewerkt met witte inkt.
En deze heb ik wat verhoogd opgeplakt.
Net zoals het hoefijzer, deze is ook verhoogd opgeplakt met 3d blokjes.
Onder de roosjes heb ik nog een groen takje gedaan.
Een mooi bijpassende strik in de linkerbovenhoek , gemaakt met de strikjesmaker
en hieraan heb ik een charm of bedel van een hoefijzer 
bevestigd met een draadje naaigaren.

Recht bovenin heb ik nog een uitgestanste bloem in de zelfde 
kleuren als de roosjes .
De roosjes zitten aan elkaar met een splitpennetje.
En dit weer op een blad geplakt.

Ik heb deze kaart weer met plezier gemaakt en hoop jullie op een 
idee te hebben gebracht.
Hieronder zet ik nog even alles op een rijtje wat ik heb gebruikt.
Als je op de linken klikt kom je weer direct bij het product terecht in de webwinkel.

CR1296 Snijmal Craftables Horse Shoe CR1298 Snijmal craftables Horse Head DF3410 Designfolder extra Diamonds 6002/0332 Noor! snijmal bladeren 6003/0027 Snijmal Noor! Vintage Flourishes tak - bladeren dik

 AS034 Zilverkleurige charms hoefijzer  Versacolor stempelinkt C. Cubes 080. White  6200/0021 Joy! crafts strikjesmaker


Laat je ons nog even horen wat je er van vind?
Wij lezen jullie reacties met veel plezier.


Creatieve groetjes Giny 

2 opmerkingen: