Pagina's

woensdag 22 april 2015

Heel veel sterkte

Vandaag heb ik een sterkte kaart gemaakt voor het blog.
Ook voor deze kaarten komt er steeds meer in de handel.

Ik heb er een vrij grote kaart van gemaakt.
De maat is dubbelgevouwen 15,25 cm x 14 cm.
 (30,5 cm x 14 cm niet dubbel gevouwen)
De witte kaart is 14,25 cm x 13 cm.
Hiervan heb ik de randen beïnkt met distress inkt -- Black soot.
Daarna heb ik het dutch doobadoo mask stencil erop gelegd en
 heb dit ook beïnkt met distress inkt -- black soot.

Marianne Design heeft nu hele mooie diverse tekstmallen.
En daar is deze dus 1 van.
Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten,
en heb dit ook beïnkt met de black soot.
Zo komt de tekst nog beter uit.
Verder heb ik de blaadjes van Noor uit donker groen gestanst en
die heb ik onder het mooie plaatje van Marieke gedaan.
Ik vond ze hier wel mooi bij , want ze hebben de zelfde vorm 
als het blad van het plaatje.
Het plaatje heb ik uitgeknipt en opgewerkt in 3d.
En bij dit geheel het ik ook het kruis van Marieke Design gebruikt.


Nog wat strasspareltjes in 2 hoeken en meer heeft deze kaart niet nodig dacht ik.
Ik hoop dat ik je een idee heb kunnen geven.
Hieronder heb ik nog even alles op een rijtje gezet wat ik gebruikt heb.
En het staat gelijk weer doorgelinkt naar de webwinkel!!



470.715.001 Dutch Mask Art Chicken Wire A5  CR1312 Craftables snijmal Heel veel sterkte  PM10023 Snijmal Precious Marieke Condoleance Cross  CD10446 - 3D Knipvel - Precious Marieke - Condoleance - Sympathy
PI2031 Basic Linnenkarton Donkergroen 30,5 x 30,5 cm  PI2001 Basic Linnenkarton Wit 30,5 x 30,5 cmPI2005 Basic Linnenkarton Donkergrijs 30,5 x 30,5 cm 
Distress inkt kussen Black Soot  Ink blending tool


Leuk dat je bent langs geweest en een reactie geven mag altijd :-)
We lezen ze met veel plezier.

Creatieve groetjes Giny

5 opmerkingen:

  1. Een hele stijlvolle kaart Giny!
    Leuk bedacht om met het mask stencil te werken.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige, stijlvolle kaart met deze mallen en mask

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel stijlvol kaartje.
    De gene die dit kaartje ontvang heeft er heel veel steun aan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen