Pagina's

maandag 27 juli 2015

Kusje

Voor de kaart van vandaag heb ik oudere mallen en stempels opgezocht die nog steeds bij Kreatrends verkrijgbaar zijn.


De basiskaart is gemat met papier uit het papierblok Twinset en Pearls van Marianne Design.
De randjes heb ik iets aangezet met Distress Ink Walnut stain. Zo krijgt het een zachtere uitstraling.


De leuke bingo clearstamp is van Joy!crafts en heb ik met Distress ink Walnut stain gestempeld op het kaartkarton. Ook hier heb ik de randjes weer licht bewerkt.
Ook het leuke hoefijzer van Marianne Design heb ik op deze kaart gebruikt. Ik heb het gesneden uit kraft en daarna nog extra bewerkt met Walnut Stain.


De swirlranden heb ik gemaakt door de prachtige snijmal 6002/0302 van Noor!Design doormidden te knippen en aan de onder- en de bovenkant van het papier te plakken.
Erg leuk zijn ook de snijmallen van Mery's Tiny Words. Er zitten er een aantal bij elkaar in 1 verpakking en ik heb hier op deze kaart het woord Kusje gebruikt.
Ik vond het wel toepasselijk bij het lieve plaatje.


Onderaan het hoefijzer heb ik de lieve Daisy en Leaves van Marianne Design gebruikt. Ik heb alles gesneden uit wit kaartkarton en daarna bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink.


En dan het super lieve plaatje van de twee meisjes. Ze staan op knipvel  VK9540 van Marianne Design, samen met nog meer mooie vintage plaatjes.

De materialen die ik op deze kaart heb gebruikt heb ik hieronder nog even neergeschreven en doorgelinkt naar de webwinkel:

Joy!crafts Noor!Design Snijmal rand
Joy!crafts Mery's Tiny Words
Joy!crafts Clear stamps Bingo
Marianne Design Daisy and Leaves
Marianne Design Horse shoe
 Marianne Design papierblok Twinset and Pearls
Marianne Design knipvel Vintage Flower Children 1
Distress Ink Mustard Seed
Distress Ink Peeled Paint
Distress Ink Walnut Stain

Bedankt voor jullie aandacht, hopelijk heb ik jullie nog wat extra inspiratie kunnen geven.
Graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is het weer. Henriette.
    Super mooi gecombineerd allemaal.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een beauty, Henriëtte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen