Pagina's

woensdag 15 juli 2015

Mooie Momenten

Voor vandaag heb ik romantische kaart gemaakt.
Er zijn zoveel leuke nieuwe mallen .
En er zijn natuurlijk ook prachtige wat oudere mallen ,
die je weer prima met elkaar kunt combineren.


Mijn kaartje is 14,5 cm x 13 cm (29 cm x 13 cm)
Hierop heb ik een ecru rechthoek gedaan van 13,5 cm x 12 cm.
Deze heb ik bewerkt met de Xcut embosfolder met hartjes.
Hierop heb ik een strook van 5 cm x 13,5 cm is de basiskleur en 
daarop een strookje dessinpapier van 4,5 cm x 13 cm.
Uit het pretty paper bloc van Marianne Design .....Don en Daisy.
Als plaatje heb ik gekozen voor een afbeelding van Mattie's mooiste.
Hier staan erg mooie afbeeldingen op.
Deze heb ik geplakt op een uitgestanst ovaal.


Daarop heb ik de trouwauto van Joycrafts gedaan.
Deze heb ik 2 x uitgestanst en wat verhoogd opgeplakt.
De geemboste delen heb ik beïnkt met distress ink ....Worn Lipstick
De randen van het rechthoek heb ik ook beïnkt met distress ink .
Daarna heb ik nog van Marianne 2 handschoenen gestanst, ook beïnkt .
En afgewerkt met een mini strass steentje.
De tekst heb ik van project NL clearstamps .
Hier staan allemaal leuke kleine tekstjes op.
Leuk voor project NL maar ook erg leuk op je kaart!!!
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat bloemen en een kanten strik.



Leuk dat je even lang kwam.
Ik zal hieronder nog even de materialen op een rijtje zetten.
Ze zijn weer doorgelinkt naar de webwinkel.
Had je al gezien dat de webwinkel vernieuwd was.
Er is ook een leuke actie !!
Neem maar eens een kijkje in de nieuwe webwinkel, klik HIER.



   MB0153 Knipvel Mattie's Mooiste Summerflowers 2XCU 515159 Embossingfolder Hearts and Kisses A6Creatables Tinys Gloves PL1505 Clear stempel Actief (T)huis Project NL
PK9107 Pretty Papers Bloc Don en Daisy Distressinkt Worn LipstickJU0907 Vintage Lace Scallops 
PI2037-Pickup-Basic-Paper-Mosgroen PI6006 Pickup Basic Paper Ecru 6002-0430 Noor! snijmal trouwauto

Heb je al vakantie of ga je nog....een hele fijne vakantie.

Creatieve groet Giny

1 opmerking:

  1. Schitterend trouwkaartje, Giny....en zulke mooie mallen heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen