Pagina's

zaterdag 2 januari 2016

Een vriendelijk egeltje

Het is alweer 2016.
Ik hoop dat jullie van de jaarwisseling hebben genoten en er ongeschonden zijn doorgekomen.

Dit Gorjussmeisje met haar vriendelijke egeltje in ieder geval wel.
Deze keer heb ik ook de stempel gebruikt van het schilderijlijstje. Deze zit samen met het meisje en de egel in dit stempelpakket.
Ik heb hem met Versamark (onzichtbare inkt) gestempeld en daarna met zwarte embossingpoeder met glitters erin bestrooid. Na het overtollige poeder er af geschud te hebben, heb ik de heattool gebruikt totdat alles gesmolten was.
Om een achtergrondje te creëren heb ik zigzag papier uitgemeten. Daarna wat bomen en een hekje van Marianne Design er op geplakt. Daarna het gehele 'schilderijtje' met foam verhoogd opgeplakt.
Het egeltje met distress inkt gekleurd, uitgeknipt en met foam opgeplakt. Aan de zijkant wat parels toegevoegd.

Het Gorjussmeisje gestempeld, gekleurd met distress inkt en daarna uitgeknipt. Ook zij is met foam verhoogd opgeplakt.
Hier nog een poging om het glinstertje in deze embossingpoeder beter te laten zien.

Ik heb de volgende materialen gebruikt uit de webwinkel:

8089-0206 Kraft papier 15x30 cm - 300 grams  GOR907122 Gorjuss The Friendly Hedgehog rubber stempelTsukineko VersaMark Dazzle Frost Watermark Stamp Pad Frost  Ranger Archival Ink Jet Black (AIP31468)  XQR-M Koi Waterbrush medium22108 Watercolor paper padPMA 4021009 Embossingpoeder Black SparklePMA4012000E heat tool pink eur..jpg craftables pine trees  craftables wintervillage

TH Ink Blending ToolDistress inkt Antique LinenDistressinkt Frayed BurlapDistressinkt Peeled Paint Distress inkt pad Salty Ocean Distressinkt Vintage Photo  paperpack Amy Design Brocante Christmas

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden. Ik heb hem in ieder geval met veel plezier gemaakt.
xxx Margreet



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig "gorjuss" kaartje, Margreet.
    Wat zijn dat toch leuke stempels!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuk gemaakt!!!
    Super dat je ook de lijst van de stempelset hebt gebruikt, ik laat 'm vaak links liggen, wat eigenlijk wel zonde is, want het geeft zo'n mooi effect aan je kaart.
    Als grote Gorjuss fan, ben ik helemaal weg van kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen