Pagina's

zaterdag 12 maart 2016

Bee happy

Heb je gezien dat ik op mijn blog een blogcandy heb? Kreatrends doet hier ook aan mee met een extra prijs!

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een Dutch shape art mal. Ik vind dit een fijn modelletje. Ik heb hem met het natekenen iets over het dubbelgevouwen witte cardstock gelegd, zodat de bovenkant dicht blijft en je dan een dubbele kaart krijgt (die blijft staan). De volgende lagen zijn gemaakt met het effen papier uit het watercolour bloc en het gebloemde papier uit het Belle Fleur bloc, allebei van Marianne Design.
Deze vlinders zijn al 'oudjes' van Marianne Design, maar ik blijf ze mooi vinden. Ik heb ze 3x gestanst uit verschillende kleuren cardstock en ze daarna iets verspringend op elkaar geplakt. Wat pareltjes gebruikt als lijfje.
En hier nog 2 oude en een nieuwe stans van Marianne Design. De tekst is met vintage photo distress inkt gestempeld op de kleinste tag van de Craftables tags van Marianne Design. Het bloemetje heb ik geknipt uit hetzelfde knipvel als van het plaatje.
Onder het plaatje een randje kant geplakt. Onderop het plaatje nog een vlindertje geplakt.
Dit is een foto van de bloementoef. Hieronder kun je zien welke producten ik hiervoor gebruikt heb.
Als je op 1 van de producten klikt, kom je vanzelf bij dit product in de webshop terecht.
Alle randjes zijn 'oud' gemaakt met de paper distresser en daarna ben ik er met de vintage photo distress inkt even langs gegaan.

PK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur  EWK1239 Knipvel Els Wezenbeek Country Style -Hearts55571-af21 Dixi Artificial Flowers chrysanten wit  55572-fs32 Dixi flower sterms white        LR0356 Creatables snijmal Tinys butterflies 1   470.713.128 Dutch Shape Art SquarePK9127 Pretty Papers A4 Watercolor Marianne Design6370-0063 Artificial flowers wit-creme 41095 gehaakt kant naturelCollectables snijmallen Bee and Lady Bird  creatables LR0342 confetti  Distressinkt Vintage Photo  CT21547 Edge Crimper paper distresser

xxx Margreet

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.
    En hartstikke leuk dat je meedoet met de candy van Magreet. (als sponsor)
    Als het goed is heeft ze mijn kaart ontvangen maar nog niet geopend....mocht ze alleen doen op haar verjaardag. ((:
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart Margreet. En wat is er veel op te zien. Mooie details allemaal.
    Super!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen