Pagina's

maandag 25 april 2016

Voor moeder......

Hoi allemaal

Vandaag mag ik het spits afbijten voor het thema "Moederdag" 

Ik heb voor mijn moeder een doosje gemaakt met theelichtjes daarin. Helemaal niet moeilijk en een erg leuk cadeautje, ook voor andere gelegenheden. En het past ook nog door de brievenbus voor als je het wilt versturen. 


Ik heb de stempels van Marianne "piepkuikens" gebruikt. Deze zijn eigenlijk bedoeld voor de geboorte van een kindje maar als je van de lente houd is deze ook erg goed te gebruiken voor andere kaarten. Mijn moeder is dol op vogeltjes dus deze komen erg goed van pas. 


 Dit is het patroontje. De stippellijnen zijn vouwlijnen en verder denk ik dat het duidelijk is zo. De hoogte is 16.5 cm.
De stempels heb gestempeld op wit papier. Daarna heb ik ze uitgeknipt met net een klein wit randje. Dan valt de stempel ook beter op als je een wat drukkere achtergrond gebruikt. 


Zoals je ziet heb ik verschillende mallen gebruikt. De gras rand heb ik 3 keer gedaan en in 3 verschillende kleurtjes groen zodat je wat diepte krijgt. Ik heb ze ook opgeplakt met dikkere plakband.
De kleine bloemetjes zitten bij de kersjes mal van Joy. (onderaan komen alle linken naar de website) 
Een klein pareltje erop als het hartje van de bloem.


Er passen precies 4 theelichtjes in. Ik heb ze met servetten beplakt. Dit heb ik gedaan met een klein strijkijzertje. Je hoeft dan geen lijm meer te gebruiken maar als je geen strijkijzertje hebt kan het ook goed met servetten lijm.



Ik hoop dat jullie mijn Moederdag cadeautje leuk vinden. 

Groetjes Ine xx


6002-0454-Noor!-snijmal-Cherry  CR1355-Craftables-snijmallen-Grass  LR0409-Creatables-snijmal-Tinys-cattails  HT1601-Clear-stempel-Piepkuikens-Marianne-Design  Flower-ribbon-white-off-white-Marianne-Design-JU0925  PI2077-Basic-Linnenkarton-Cardstock-Pink-305-x-305-cm  Distress inktpad Dusty Concord



4 opmerkingen:

  1. Dit ziet er super leuk uit.
    De kuikentjes kunnen inderdaad ook perfect voor een voorjaarskaartje.
    Wat een leuk idee om de theelichtjes met een stukje servet te bekleden. Het geeft net een extra touch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi moederdagpresentje heb je gemaakt.
    Bedankt voor het delen van het patroon
    Heel erg leuk met de versierde theelichtjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi cadeautje, wat staat dat gelijk mooi met de versierde theelichtjes. En het kaartje straalt echt voorjaar uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi cadeutje Ine, met mooie kleurtjes, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen