Pagina's

dinsdag 3 mei 2016

Moederdagidee....."Bijna" koekjespot



Giny had voor Koningsdag een "bijna" koekjespot gemaakt in de kleuren van de Nederlandse vlag met een Oranjetintje.

Het idee van de "bijna" koekjespot vind ik zo leuk, dat ik hem heb gemaakt als Moederdagidee. Het recept van de koekjes is hetzelfde en vind je hier: http://www.kreatrends.blogspot.nl/2013/04/kroningskoekjes.html

Ik heb een glazen pot met mooi rond deksel gekocht bij Blokker, zodat ik het schortje mooi om "het halsje" kon hangen :). Het recept heb ik erbij gehangen met hetzelfde geblokte lintje.  De tekst heb ik op mijn computer gemaakt en uitgesneden met het "zakje" van het schortje. De bovenkant van het schortje hoort ook bij de snijmal.


 Het is een "snel klaar" cadeautje, dat je voor iedere gelegenheid wel kunt gebruiken.

Hieronder staat de gebruikte mal en lintje
Craftables snijmal apron schort



1 opmerking: