Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Label met Oops a Daisy

Toen Hennie mij vroeg om iets te maken met deze nieuwe Gorjuss stempel (Oops a Daisy) wist ik meteen dat het een labelkaart moest worden, omdat de stempel best fors van formaat is. De stempel bestaat uit 2 delen: het Gorjuss meisje en een prachtige randstempel waar zij precies in past.
Ik heb eerst designpapier uitgezocht wat ik bij de stempel vond passen en daarna ben ik aan het kleuren gegaan.
Na het inkleuren van de rand heb ik de stempel er 'droog' opgelegd en heb hem met potlood omgetekend en uitgeknipt. Daarna afgewerkt met distress inkt. Het Gorjussmeisje heb ik na het inkleuren uitgeknipt met een wit randje rondom.
De vlinders heb ik ieder 2x uitgestanst: 1x uit hetzelfde cardstock als van de label en 1x uit designpapier. De randjes met distress inkt behandeld en daarna iets verspringend op elkaar geplakt. Wat plakparels als lijfje erop geplakt.
Voor de bloemen van hetzelfde laken een pak: zowel van cardstock als van designpapier gestanst. Het hartje in het midden heb ik met een witte gelpen van wat stipjes voorzien. Op de foto boven deze foto kun je zien dat er vanonder de bloemen nog een swirl komt kijken. Die vond ik wel mooi passen bij de swirls op de stempel.

En hier nog even een closeup van dat lieve Gorjuss meisje.

Hieronder zie je de producten die ik uit de webwinkel van Kreatrends heb gebruikt.
470.713.114 Shape Art Frame Label Mirror  PK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur  GOR907216 Gorjuss stempelset Oops a DaisyCreatables Vintage Swirls  LR0356 Creatables snijmal Tinys butterflies 1  6002-0452 Noor! snijmal zonnebloem  Distress inkt pad Mowed Lawn Distress inkt pad Seedles Preserves 6200-0025 Joy! Double end pick tool CT21547 Edge Crimper paper distresser  TH Ink Blending Tool
xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten