Pagina's

zaterdag 16 juli 2016

Pauzestand

Wij gaan graag naar het strand en toen ik deze snijmallen zag, wist ik meteen dat ik ze wilde hebben om er een kaartje mee te maken.
De basiskaart is kraft en daarop designpapier met visjes. De achtergrondstempel van het zand heb ik met Brushed corduroy gestempeld en daarna een papierdistresser langs het papier gehaald. Er bovenop een plaatje uit een knipvel van Tiny's sand & sea (ook hier de papierdistresser langs gehaald).
Een paar jaar terug waren wij met vakantie in Florida en we zijn toen ook een paar dagen in Miami geweest. Daar stonden op het strand heel veel van dit soort strandhuisjes en het viel mij toen op dat ze er zo gekleurd uit zagen. Vandaar dat ik van 2 witte huisjes onderdelen heb weggeknipt om op de gekleurde huisjes te plakken. En meeuwen horen bij het strand, dus die mochten ook nu niet ontbreken.
Ik vond het wel vrolijk staan om de strandstoelen in allerlei kleuren uit te stansen en aan de voet van het strandplaatje te zetten. Klaar voor gebruik!
Het bovenste stuk van het papier met de zandstempel heb ik in het midden opengehouden, zodat er dit labeltje in past. Ik heb de tekststempel gezet met Brushed Corduroy en ook de randjes hiermee behandeld. Een stukje baker's twine maakt het compleet.

Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:

Kraft-papier-Joy!-Crafts-15x30-cm-300-grams-(8089-0206)    PK9133  Pretty Papers Bloc NauticalCS0969 Achtergrondstempel Tiny's BeachLR0422 Creatables snijmal Tiny's Beach HouseLR0424 Creatables snijmal Beach ChairIT586 Knipvel Tiny's San & Sea 2EC0164 Clear stempels Eline's Words Mindfulness de reisCR1352 Craftables snijmallen Labels (basic shape)Distress inktpad Brushed CorduroyAlcohol inkt applicator  6002-0419 Noor! snijmal vuurtoren - meeuw  CT21547 Edge Crimper paper distresser

Ik hoop jullie met dit kaartje wat inspiratie voor een pauzestand te hebben gegeven.
xxx Margreet

2 opmerkingen:

  1. Super toffe kaart.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk kaartje.
    Leuk zo met de stoelen op een rijtje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen