Pagina's

maandag 29 augustus 2016

Herfst, herfst wat heb je te koop?

Hoi allemaal

Hebben jullie die mooie nieuwe serie van Marianne Design al gezien. Ik ben er meteen verliefd op geworden. Ik heb er al heerlijk mee gewerkt, ook al is de zon weer volop gaan schijnen.


                                      

Ook de volgende keer laat ik nog het een en ander zien van deze serie.

Nu ben ik begonnen met de leuke mal van Dutch Doobadoo. Je kunt er vele kanten mee op. 
Ik heb hem 2x getekend en geknipt. 1 kant heb ik meteen vastgeplakt. (er zit een mooi stripje aan)  Boven op de foto zie je hem plat liggen.
Ook van het design papier heb ik 4 binnenkantjes geknipt. 



Daarna ben ik alles gaan versieren. Met al die geweldige mallen kan dat heel goed. Ik heb er ook nog wat van vorig jaar gebruikt. Onderaan staan alle spulletjes die ik gebruikt heb.  




Daarna heb ik ook de laatste plakstrip vast geplakt. Nu heb je een soort van vierkant. Je kunt hem plat maken voor het versturen en de ontvanger kan hem dan mooi neerzetten. Elke dag een andere kant, zo blijft hij spannend.





Ik hoop dat jullie goed kunnen zien wat ik bedoel.

Ik vond het erg leuk om hem te maken. 

Groetjes Ine


470.713.137--Dutch-Doobadoo-Shape-Art-Ornament6002-0317-Noor!-snijmal-rand-paddestoelen-Autumn  Snijmallen-blaadjes-en-paddestoel-Craftemotions-Autumn-Woods  Snijmallen-egel-eekhoorn-eikel-Craftemotions-Autumn-Woods  LR0430-Creatables-snijmallen-Leaf-Doily-Marianne-Design  LR0431-Creatables-Tinys-Pumpkins LR0432-Creatables-poes-Marianne-Design  LR0433-Creatables-bezem-Marianne-Design  PK9138-Pretty-Papers-Canadian-Fall  VK9546-Knipvel-herfstdieren-vos-Marianne-Design  Creatables-LR0372-snijmallen-paddenstoelen-Marianne-Design  PI2055-Basic-Linnenkarton-cardstock-Brick-305-x-305-cm  PI2058-Basic-Linnenkarton-cardstock-oranje  Tim-Holtz-Distress-inkt-kits-mini-nr.-12Edge-Crimper-paper-distresser

1 opmerking:

  1. Elk seizoen heeft z'n charmes, en de herfst hangt wel weer in de lucht. Maar laten we hopen op een hele mooie nazomer.
    Je kaartje ziet er erg leuk uit. De warme herfsttinten doen het heel goed.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen