Pagina's

zaterdag 10 september 2016

Cadeautasje

Deze keer heb ik een cadeautasje gemaakt. Ik heb voor dit tasje bijna alleen maar Marianne Design producten gebruikt.
Alle randjes zijn beïnkt met Stormy Sky distress inkt.
Deze prachtige rand blijft vastzitten aan je cardstock na het stansen. Vandaar dat het me wel leuk leek om dit aan beide zijden te doen. Van designpapier heb ik de randen nogmaals gestanst en de grotere bloemen er uit geknipt en bovenop de grote stans geplakt.
 De bagtopper heb ik op een andere manier gebruikt. Ik heb er een soort van tag van gemaakt.
 Als je hem open doet, zie je dit.
En tenslotte nog de stempel van de cupcake. Heel leuk om in te kleuren. De doodle lijntjes aan de zijkant zijn gestempeld met een stempelset uit de Project NL lijn.
Als je naar de Knotsgekke Kaartendagen in de Brabanthallen bent geweest, dan heb je dit tasje in het echt kunnen zien.
Alle onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends en als je er op klikt, kom je meteen bij dat artikel terecht. Makkelijker kan het niet, toch?

CR1375 Craftables Basic Shapes distressed square snijmallen  CR1376 Craftables snijmallen Mok Marianne Design  LR0428 Creatables snijmal Flower Corner Marianne Design23371-Papieren-kraft-tasje-17-cmPK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur  CT21547 Edge Crimper paper distresser PL1504 Clear stempel Borders - Stars Project NLCS0972 Clear stempel tekst Tegoedbon4110 klosje jute touwDistressinkt Tumbled GlassRanger-Ink-Blending-FoamNellie-Snellen-Ink-Applicator
Leuk dat je weer bent komen kijken en bedankt als je een berichtje achterlaat. Je weet dat dat enorm gewaardeerd wordt.
xxx Margreet


2 opmerkingen:

  1. Kei leuk kaartje.
    Ik ben echt super fan van die rand met de grote bloemen. Meteen maar ff op mijn verlanglijstje zetten. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen