Pagina's

woensdag 7 september 2016

Spirit of Christmas

Mijn DT bijdrage voor vandaag is een kaart met weer een prachtige DDBDmal.
En met de supermooie nieuwe kerst serie van Precious Marieke.
De serie heet Spirit of Christmas.



Van deze serie heb ik de hoekjes en de rendieren gebruikt.
De boekvorm van deze DDBD mal vond ik wel bij dit geheel passen.
En Marianne Design heeft weer hele leuke stempels met kerstliedjes en 
Verschillende soorten snijmallen van kerstbomen.


Het achtergrondpapier wat ik heb gebruikt is van Elines babies.
Verder heb ik nog wat ijspegels op de kaart gedaan.
De ijspegels heb ik met een randpons gedaan maar ze kunnen 
ook met de mal gedaan worden die in het rijtje van de producten staan.
De randpons is niet meer te koop en de mal is een mooi alternatief.



Alle randjes van het achtergrondpapier beinkt met distress inkt.
Een zwart stipje op de rendieren als oogjes.


Ik zal hieronder de materialen weer op een rijtje zetten en 
natuurlijk weer doorgelinkt naar de webwinkel.
Leuk dat je bent langs geweest!

PM-SC-10011 Linnenpakket scrap Spirit of Christmas Precious Marieke  PM10071 Snijmal Snowflake Corner Spirit of Christmas Precious Marieke  PM10069 Snijmal Spirited Reindeer Precious marieke  CS0945 Stempels - clear stamps kerstliedjes Marianne Design

LR0370 Creatables snijmallen pinetree set Marianne Design PB7049 Pretty Papers Bloc  Eline's babies blue  PM10047 Snijmal - Precious Marieke - Winter Wonderland - Icicles  Distressinkt Vintage Photo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten