Pagina's

woensdag 14 december 2016

Tjoeketjoek....


Vandaag het treintje van DDBD.


Wat is dat een leuke zeg.
Je kunt er zoveel kanten mee op.
Ik heb dit keer gekozen voor een babykaart.
Voor een meisje maar nu eens niet in het roze.
Ik heb als achtergrond papier. het bloc van don en daisy gebruikt.
Gezellig met allemaal sterretjes.
En om in de sterren te blijven heb ik de wielen geembost met sterren.
De embosfolder bij de producten is een mooi alternatief voor de sterren die ik gebruikt heb.
Het plaatje komt van een eline knipvel.
Ik heb alle randjes geembost met distressinkt.
De tekst BABY 2x uitgestanst en op elkaar geplakt.
Een strikje boven in.
En in de wieltjes splitpennetjes .



Hieronder weer alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

470.713.611  Dutch Doobadoo Card Art treintjeCreatables tekst Baby  PK9107 Pretty Papers Bloc Don en Daisy  DF3427 Design folder extra little stars marianne design  Knipvel Baby Romantic Nursery 1 Eline
 Distressinkt Vintage Photo  TH Ink Blending Tool  

Bedankt voor je bezoekje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten