Pagina's

maandag 13 februari 2017

Rozen zijn rood violen zijn blauw.............

Dit kaartje maakte ik speciaal voor jou......

Hoi allemaal. 

Leuke tekst hè?

Onder de bovenste tekst kun je allemaal weer andere zinnetjes plaatsen. Dit is een stempel van Precious Marieke. Zie hier



Deze kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Een trifold kaart. Het is even wat knip en plak werk maar ozo leuk. 


Ik heb deze keer in 3d gewerkt. Ook weer eens leuk om te doen. 
Het papier is een blokje van Yvonne Creations.

De Lelie vond ik hier ook erg mooi op passen. Net zoals de mal rechts en links van Marianne.





Hieronder vind je alle linken naar de webwinkel.

Groetjes Ine




Precious-Marieke-stempel-Seasonal-Flowers-Tekst-PMCS10017  Dutch-Doobadoo-Card-Art-Trifold-470.713.316LR0436-Creatables-snijmallen-Petras-flower-bowl-Marianne-Design  CD10800-Knipvel-huwelijk-Precious-Marieke-Seasonal-Flowers CR1313-Craftables-snijmal-bloemen-en-vlinders  LR0406-Creatables-Petras-waterlelie Yvonne-Creations-Papierblok-Spring-tastic-YCPP10011



2 opmerkingen:

  1. Dit is echt een pareltje. Super mooi gemaakt.
    Ik ben helemaal weg van de lelie. Die is zó mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja prachtig hè, en in deze kleur vind ik hem ook heel mooi uitkomen

      Verwijderen