Pagina's

maandag 10 april 2017

Lente met Dutch Doobadoo

Hoi allemaal

Vandaag een Dutch Doobadoo kaartje van mij. Wat zijn ze leuk hè al die verschillende mallen. Hoeveel heb jij er al??





Ik ben begonnen met het tekenen van de buitenkant van de mal. Deze maak ik van cartstock, dan is hij mooi stevig. Daarop komen alle midden stukjes van de mal. Deze heb ik van designpapier gemaakt. Alles heb ik uitgeknipt en daarna bewerkt met de distresser, inkt en daarna wat witte gesso.


Verder heb ik weer wat mallen gebruikt van Marianne Design. Deze heb ik gestanst en embost. Ook heb ik deze weer met inkt bewerkt.



Met een strikje heb ik de kaart dicht gevouwen.

Hopelijk vinden jullie hem leuk. Ik wel in elk geval.

Groetjes Ine

PM-SC-10011-Linnenpakket-scrap-Spirit-of-Christmas-Precious-Marieke  Dutch-Doobadoo-Dutch-Card-Art-fold-ornament-A4-470.713.621  PK9144-Pretty-Papers-bloc-country-flowers  LR0460-Creatables-snijmal-Tinys-waterlily-Marianne-Design  LR0461-Creatables-stencil-Tinys-frogs-and-dragonfly  IT594-knipvel-Tinys-waterfalls-Marianne-Design Edge-Crimper-paper-distresser Tim-Holtz-Distress-inkt-kits-mini-nr.-10870.002.010-Gesso-wit-Dutch-Doobadoo




1 opmerking: