Pagina's

donderdag 8 juni 2017

Wild animals muurhanger

Ik ben weer aan het spelen geweest met een paar van de mallen van de Wild Animals serie van Amy Design.
Ik ben begonnen om met diverse distress inkten van Tim Holz een achtergrond te maken.
Daarna besloot ik om alle onderdelen van diverse kleuren zwart te stansen (helaas op de foto's niet goed te zien).
Hier zie je de bovenkant iets beter. De zwarte bergen heb ik met Black Soot beïnkt terwijl het papier nog in de stans zat. De onderkant spreekt voor zich.
Ik vond het geheel een beetje groot voor een kaart worden en heb er daarom een muurhanger van gemaakt. Dit heb ik gedaan door aan de achterkant 2 schilderijhangers te plakken waaraan ik jute touw vastgeknoopt heb.
Hieronder de producten die ik uit de webwinkel van Kreatrends heb gebruikt:
ADD10106 Snijmal  Amy Design - Wild Animals - Rough MountainsADD10107 Snijmallen Amy Design wild AnimalsCR1355 Craftables snijmallen Grass  Distressinkt Black Soot  Distressinkt Faded JeansDistressinkt Scattered StrawDistressinkt Rusty HingeDistressinkt Stormy SkyDistressinkt Walnut Stain  Distressinkt pad Dried Marigold6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts6200-0025 Joy! Double end pick toolDCB001 Die cleaning Brush Nellie Snellen33186 Extra sticky tape 6 mm  Jutetouw
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven vwb het spelen met de Wild Animals serie van Amy Design.
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten