Pagina's

donderdag 31 augustus 2017

Winter wishes

De basis van mijn kaart is de Dutch Doobadoo Card Art Z-fold. Na het uitknippen en in vorm vouwen heb ik de bovenranden ingesmeerd met structuurpasta. Tijdens het droogproces heb ik het mooie papier van Amy Design op maat getekend, uitgeknipt en met de distresser oud gemaakt.
Daarna alles dichtgevouwen en dichtgeplakt.
Bovenin heb ik het middenstuk van de mooie mal van Anja v.d. Laar gebruikt als sneeuwvlok.
Onderaan de sierlijke kerstboom van Precious Marieke die uit designpapier is gestanst.
Twee 'oude' labelmallen van Marianne Design uitgestanst en met Forest Moss distress inkt de randjes bewerkt. De ene bestempeld met een tekst van een set van Marianne Design van vorig jaar en op de andere wat stippen gezet (van dezelfde stempelset) en er een afbeelding van een knipvel op geplakt.
In beide labels een stukje touw geknoopt.
De onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:

CS0980 Clear Stamp christmas sentiments Marianne Design  CD10902 3D Knipvel - Precious Marieke - The Nature of Christmas - Christmas Birds470.713.625 Dutch Doobadoo Card Art Z-foldPM10102 Snijmal Precious Marieke - The nature of Christmas - TreeADPP10018 Paperpack - Amy Design - The feeling of Christmas  CR1352-Craftables-snijmallen-Labels-(basic-shape)Structuurpasta-wit-Dutch-Doobadoo95222 Paletmessen, 5 assortiCT21547 Edge Crimper paper distresser Distressinkt Forest Moss6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsJutetouwSTB002 Stamping Buddy Pro  LR0445 Creatables snijmal Anja's Circle XL Marianne Design
Vrijdag ga ik naar de beurs en geef dan meteen deze voorbeeldkaart bij Hennie af. Kreatrends heeft kraamnummer 134. Dus als je ook naar de beurs gaat, kun je hem in het echt zien. Misschien zie ik je daar wel!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten