Pagina's

donderdag 7 september 2017

Everyday is a coffee day

 Daar ben ik het volledig mee eens.
Heerlijk 's ochtends beginnen met een lekker bak koffie.
Dat was ook de inspiratie voor deze label.

Ik heb de DDBD label maar weer eens gebruikt .
En nu in combinatie met een knipvel  en tekst stempel van Marianne.
Boben in een borduurtje en rechts onder heb ik een rietje in 3 stukken geknipt.
En hierop een strik.
En dit alles in de lekkere vrolijke kleurtjes van het plaatje.


Materialen uit de webwinkel:

KJ1708 Clear Stamp Quote - every day  VK9557 Knipvel Marianne Design Tea for You nr.2  470.713.114 Shape Art Frame Label Mirror  




1 opmerking:

  1. Mijn dag kan niet beginnen zonder een grote mok verse koffie. Ik sluit me helemaal bij je aan.
    Je hebt een super leuke labelkaart gemaakt. Lekker vrolijk, met de leuke kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen