Pagina's

donderdag 18 januari 2018

Eindelijk léééénte

Ik heb zo'n zin in de lente en heb daarom maar vast een lentekaart gemaakt.
Ik ben begonnen met een vel wit cardstock van 30x30 cm dubbel te vouwen.
Toen heb ik het Dutch Doobadoo stencil Saphira met de rechte kant tegen de vouw aan gelegd (zodat ik een dubbele kaart heb) en het daarna afgetekend en uitgeknipt.
Van het mooie gebloemde papier een kleinere vorm nagetekend, uitgeknipt en met een paper distresser 'oud' gemaakt.
Van de prachtige Spring Flowers serie van Precious Marieke de Rectangle Frame van wit cardstock uitgestanst. 
Omdat het een best gedetailleerde stans is, heb ik hem eerst ingesmeerd met Cutter Glide, zodat je zeker weet dat hij mooi gaaf uitgestanst wordt.
Van roze designpapier de stans nagetekend en uitgeknipt. Ik vond dan de mal wat mooier uitkomen.
Er is van Precious Marieke een lente knipvel en ik heb daarvan het bosje narcissen gebruikt om binnenin het frame te plakken. Een touwtje eromheen gestrikt.

Het mooie label heb ik ook uit wit cardstock gestanst.
De teksten van het vel clear stamps waren te groot voor dit label. Maar daarom niet getreurd en gewoon de schaar gebruikt.
De kaart verder afgewerkt met Crystal Nuvo drops.

Dit zijn de gebruikte producten uit de webwinkel:
470.713.159 Dutch Shape Art SaphiraPretty Papers bloc Sweet Romance  CD11026  Knipvel Precious Marieke - Early Spring - DaffodilsPM10111 Snijmal  Precious Marieke - Early Spring - Spring Flowers Rectangle FramePMCS10024 Clear stempel teksten Early Spring Precious MariekeLabel snijmal met bloemen Precious MariekecutterglideCT21547 Edge Crimper paper distresser  STB002 Stamping Buddy Pro  Memento Dew Drop inktkussen Tuxedo Black MD900Nuvo-crystal-drops-autumn-red-683N33186 Extra sticky tape 6 mm
Heb je ook zin in lentekaartjes maken gekregen? Dan weet je waar je terecht kunt voor de geschikte materialen!
xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten