Pagina's

maandag 12 maart 2018

Dream.....



Hoi allemaal,

Blij dat de vrieskou voorbij is?? Ik wel, heb zin in het voorjaar.

Ik heb een kaartje gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. De easel hartjes mal.





Ik heb het hartje rondom getekend en uitgeknipt. En de kleinere vorm uit design papier van Marianne Design.


Een leuke stempel van Gorjuss. Deze heb ik deels ingekleurd en deels 3d gemaakt. Ik heb namelijk het jurkje en het strikje ook gestempeld op design papier en uitgeknipt en met 3d kit opgeplakt. 

De aardbeien stansmal vond ik meteen al geweldig. Jullie ook? 



Ik heb ook weer een leuke bloem gemaakt met het foam van Leanne. 

Ik wens jullie weer veel knutsel plezier komende week.

xx Ine



Dutch Doobadoo Dutch Card Art kaarten ezel hart 470.713.661 A4  Pretty Papers bloc Sweet Romance  GOR 907150 Gorjuss rubber stamps no. 51 Little LoveLR0510 Creatables snijmallen Strawberries  45.4551 Lea'bilities snijmal Easy Flower 001

25.4070 Flower foam assortment set 3 Salmon     Meeldraden- pearl nude CS0975 Stempels - clear stamps Dreams Marianne DesignMemento Dew Drop inktkussen Lady Bug MD300





1 opmerking:

  1. Wat een scharje Ine.
    Een lekker kaartje .....heerlijk...voorjaar

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen